22 Reacties
4 jaar geleden
Mijn zoontje past ook niet meer in de kinderwagen wieg maar heb nu het buggy gedeelte er op gezet en die kunnen wij helemaal plat zetten (maxi cosi mura plus) en dat gaat prima. Zo'n lekker warme beenzak er op en meneer ligt er warmpjes bij
4 jaar geleden
Reactie op FHWH
Te klein voor de maxi cosi? Maar die zijn toch meestal voor 1 jaar tot 18 m ...
Ja ik ben aan het kijken voor een autostoel vanaf 3 maanden inderdaad. Misschien komt het door het merk, ik heb een goedkope gekregen. Maar volgens mij is alles ook smaller als normaal. De reiswieg is ook heel smal.
4 jaar geleden
Reactie op Aary
Dat kan wel, maar helemaal plat wil hij dus niet, en iets omhoog, schuift h ...
Oh ja das lastig, ik kan me herinneren dat de joolz geo een grotere bak had maar daar heb je dan niet echt iets aan als hij niet plat wil liggen..
4 jaar geleden
En een andere maxi-cosi? Ik heb geleerd dat je een baby in maxiicosi kunt vervoeren tot het hoofdje boven de stoel uitkomt. Advies is tot 83 centimeter. Dus best raar dat je baby nu al niet meer erin past. Wellicht dat een andere maxicosi wat breeder is? Hoef je ook geen hele nieuwe kinderwagen te kopen, misschien alleen een andere adapter. Misschien even passen bij de babywinkel.
4 jaar geleden
Reactie op Mama-1994
En een andere maxi-cosi? Ik heb geleerd dat je een baby in maxiicosi kunt v ...
Jazeker dat kan! Kan wel afhankelijk zijn van wel merk kinderwagen je hebt. Wellicht dat niet alle varianten maxicosi (of ander merk babyautostoel) op het onderstel passen. Dus dan handig om het onderstel en je kindje gewoon mee te nemen naar de winkel en dan advies vragen.
4 jaar geleden
Reactie op Aary
Ja ik ben aan het kijken voor een autostoel vanaf 3 maanden inderdaad. Miss ...
Poeh dat is balen. Wij zijn heel blij met onze easywalker harvey2 maar heeft ook niet echt grote bak..
Onze kinderautostoel is van cybex... dat is echt een miskoop geweest wmb 🤣 de zonnekap is fantastisch en kwaliteit is ook prima maar ik heb hiervan ook het idee dat de kleine eerder een jaar dan 18 maanden vooruit kan en wij hadden bewust gekocht omdat ze lang erin zou kunnen... maar ik snap niet helemaal hoe dan🙈
4 jaar geleden
Dat was voor mij dé reden om een draagdoek te gaan gebruiken… misschien het overwegen waard 😃