22 Reacties

2 jaar geleden

Ik zie ook een licht streepje! Spannend hoor!:) als het zo is: gefeliciteerd!! Mijn oudste scheelt 17 maanden met mijn jongste (was met 8 maanden weer zwanger) en ook ik vond het wel even spannend omdat de eerste ook zo makkelijk was., maar oh wat is het leuk! Ze spelen al echt leuk met elkaar en zijn echt gek op elkaar. Ja het is soms wel heel druk maar het is vooral heel gezellig met mijn 2 lieve mannetjes:)

2 jaar geleden

Een licht streepje is een streepje dus een voorzichtige felicitatie 🥳 Je gevoelens zijn heel normaal, maar of je nou 1,2 of meer kinderen hebt ‘even de hele dag op het strand’ kan met geen enkele optie 🙈 En juist bij de tweede heb je je ervaring en of je er net zoveel van kan houden? Wacht maar tot je die kleine ziet, daar is geen twijfel over mogelijk 💖 Vaak gaat de tweede met de flow mee, het gezin past zich makkelijk aan hoor en kindjes al helemaal, hebben ze straks extra veel aan elkaar 🥰

2 jaar geleden

Reactie op Tammie27

Ik zie ook een licht streepje! Spannend hoor!:) als het zo is: gefeliciteer ...
Dank je wel! Volgende week ga ik weer testen als we thuis zijn. Aah wat leuk, goed om te horen dat het goed gaat, dat geeft me toch weer wat positiefs haha. Hoe is je jongste zoontje? Ook makkelijk? Zo lief dat ze al met elkaar spelen 🥰

2 jaar geleden

Reactie op Lililyw

Dank je wel! Volgende week ga ik weer testen als we thuis zijn. Aah wat leu ...
Spannend hoor! Hou ons maar op de hoogte. Ja hij is ook een heel makelijk en lief ventje qua karakter. Zijn gezondheid is alleen in de eerste 6 maanden heel slecht geweest wat wel veel stress en ziekenhuisopnames met zich meebracht. Maar desondanks toch echt genieten en bleef hij lachen!

2 jaar geleden

Reactie op NinaLu

Een licht streepje is een streepje dus een voorzichtige felicitatie 🥳 Je g ...
Thnx! Super lief berichtje, geeft me toch weer wat positiviteit 😊😘. Hoe gaat het bij jou?

2 jaar geleden

Reactie op Tammie27

Spannend hoor! Hou ons maar op de hoogte. Ja hij is ook een heel makelijk e ...
Yes ik hou jullie zeker op de hoogte. Volgende week ben ik zeker overtijd, dan hebben we meer zekerheid. Aah jeetje, enig idee waardoor het kwam? Gelukkig bleef hij lachen en is hij hopelijk nu helemaal gezond

2 jaar geleden

Reactie op Lililyw

Yes ik hou jullie zeker op de hoogte. Volgende week ben ik zeker overtijd, ...
Leuk!:) ik ga duimen! Ja hij had met 5 weken het RS virus met 10 dagen ziekenhuisopname en daardoor steeds een reactie na ieder virus wat hij oppikte dus met 8 weken weer aan de zuurstof en 10 dagen ziekenhuis en vervolgens elke week naar de spoed om te kijken of hij niet weer zuurstof nodig had. Nu medicatie gekregen en sindsdien gaat het goed met hem!

2 jaar geleden

Reactie op Lililyw

Thnx! Super lief berichtje, geeft me toch weer wat positiviteit 😊😘. Hoe ...
Fijn dat het je positiviteit geeft 🥰🌷 Hier inmiddels 3 kindjes en ben de gelukkigste moeder op aarde en die liefde is ongelofelijk van elk kind hou ik evenveel het is en blijft zo wonderlijk! En ze gaan zo lief met elkaar om (niet altijd hoor maar meestal wel 😉). En ben me een stuk bewuster dan bij de eerste, toen overkwam het me allemaal en nu geniet ik toch weer op een heel andere manier 💖💙💚 M’n vriend begon gister al over een vierde 🙈 Maar aandacht vind ik ook heel belangrijk die verdeling is soms lastig maar ook daar vind je je weg wel in. Succes en heel veel liefde toegewenst en lekker genieten op Curaçao 💛🌷💛

2 jaar geleden

Ik kon toch niet wachten tot ik thuis ben volgende week 🙈

2 jaar geleden

WoW! Gefeliciteerd!! Snap helemaal dat er even door je heen ging, kan ik dit wel? Dat had ik ook toen ik zwanger was van mijn tweede! Maar zoals ook al wordt gezegd je rolt er echt in! En bij mijn zit er iets meer leeftijdsverschil tussen 2 jaar en 9 maanden, maar de jongens zijn zo dol op elkaar!! Eerste lachje van de jongste was niet naar papa of mama, maar naar zijn grote broer 😍. En of je genoeg liefde hebt ook voor een tweede… ik kon het mij niet voorstellen hoe dat zou gaan… maar je hebt dus gewoon nog meer liefde in je om net zoveel van je tweede als van je eerste te houden! ❤️

2 jaar geleden

Reactie op welbree

WoW! Gefeliciteerd!! Snap helemaal dat er even door je heen ging, kan ik di ...
Dank je wel! Aaah zo lief! Me hart smelt ervan. Vind je het niet pittig of juist meer wat makkelijker omdat je nu weet wat er te wachten staat? Hoe heten je jongens 🤗?

2 jaar geleden

Reactie op Lililyw

Jeeej gefeliciteerd!! Zo spannend weer allemaal😍

2 jaar geleden

Reactie op Lililyw

Dank je wel! Aaah zo lief! Me hart smelt ervan. Vind je het niet pittig of ...
Nou er zijn genoeg momenten dat je even handen te kort komt, maar daar kom je wel doorheen :-)! Maar bij een tweede weet je zeker wat je te wachten staat… ook al is onze tweede weer een heel ander mannetje… :-) Mijn jongens heten Julian en Sem.

2 jaar geleden

Reactie op Lililyw

Oh gefeliciteerd 😍 Hier ondertussen al 28 weken zwanger van een tweede zoontje. Ik krijg geregeld eens een paniekaanval van 5 sec. Denkend waar zijn we aan begonnen 🙈 Maar ik kijk er zo naar uit 🥰 Kan niet wachten. Heel veel succes gewenst met je zwangerschap, lekker genieten 😘

2 jaar geleden

Reactie op Tammie27

Jeeej gefeliciteerd!! Zo spannend weer allemaal😍
Dank je wel! En jaaa, zeker spannend. Nu alles weer opnieuw mee maken, zoals weer lekker ongeduldig afwachten tot de eerste echo en ondertussen druk maken of het hartje wel klopt bij de eerste echo 🙈

2 jaar geleden

Reactie op welbree

Nou er zijn genoeg momenten dat je even handen te kort komt, maar daar kom ...
Leuke namen! Lijken ze qua uiterlijk wel op elkaar? En je zwangerschappen? Waren die anders?

2 jaar geleden

Reactie op bébé5juni

Oh gefeliciteerd 😍 Hier ondertussen al 28 weken zwanger van een tweede zoo ...
Dank je wel en jij ook gefeliciteerd! Hoe voel je je? Geniet je van je zwangerschap? Jaa haha die paniekaanvallen, die heb ik ook even gehad en die gaat straks nog vaak komen. Is je eerste ook een zoontje of een dochtertje?

2 jaar geleden

Reactie op Lililyw

Leuke namen! Lijken ze qua uiterlijk wel op elkaar? En je zwangerschappen? ...
Dank je! Wij spreken Julian wel op zijn Engels uit, vonden we net leuker klinken… de oudste lijkt op papa en de jongste is 2 druppels water mij van vroeger! Zo grappig! Dus qua uiterlijk lijken ze nu nog niet heel veel… 2 goede zwangerschappen gehad… begin heel moe en eigenlijk daarna alleen maar beter en zo tot aan de 40 weken. 2de zwangerschap kan je wel minder je rust pakken… dus als je de mogelijkheid hebt gewoon op tijd met verlof gaan en zorgen dat je ook echt even me-time hebt met dikke buik! Dus als je kleine man naar opvang gaat, gewoon lekker door laten lopen… of als opa’s en oma’s opvangen dan ook zoveel mogelijk laten doorlopen… het is al druk zat straks ☺️ Als je nu zelf uitrekent, wanneer ben je dan uitgerekend? Heel veel succes bij de eerste echo! ❤️

2 jaar geleden

Reactie op welbree

Dank je! Wij spreken Julian wel op zijn Engels uit, vonden we net leuker kl ...
Jaa leuke naam😍! Ooo wat leuk is dat! Ben benieuwd op wie ze uiteindelijk gaan lijken. Fijn dat je twee goede zwangerschappen heb gehad. Jaa thnx voor je tip, ga zeker wat meer me-time nemen. Als ik zelf uitreken dan kom ik uit op 7 december ongeveer. 2 mei staat de eerste echo gepland🙏🏼

2 jaar geleden

Reactie op Lililyw

Dank je wel en jij ook gefeliciteerd! Hoe voel je je? Geniet je van je zwan ...
Dankje 🥰 Ik voel me heel erg goed. Heb zo goed als geen kwaaltjes en geniet echt. Toegeven aan de luiheid zit er wel niet meer in als je al een kleintje hebt 🥴 Ik heb al een zoontje. Ze schelen straks 13 maanden. Het zal pittig worden. Klein beetje bang hoe de nachten zullen gaan maar ik heb gelukkig een man die heel veel doet 🥰