Lieve mama’s en papa’s die mee lezen
Ik reageer eigenlijk bijna nooit op jullie topics maar ik lees altijd mee. Hopelijk kunnen jullie me een beetje geruststellen op het volgende:
We hebben nu een zoontje van bijna 10 maanden. En we willen allebei zeker nog wel een tweede. Het liefst niet te lang wachten vanwege leeftijdsverschil en dan ben ik er ook gelijk maar van af zo gezegd 😅. Vorige maand heb ik de spiraal uitgehaald en we hebben gezegd dat we ons niet focussen op wanneer de ovulatie is etc, want het hoeft niet gelijk raak te zijn. Paar dagen nadat de spiraal uit was vond ik het toch een eng idee, in de zin van, kan ik het wel aan met 2 kinderen? Hoe ga ik mijn aandacht verdelen? Kan ik wel evenveel van alle twee houden?Jay is echt een vrolijk ondeugend mannetje en erg makkelijk, heel voorbeeldig maar.. zelfs dan vind ik het af en toe nog best pittig. Straks wordt de 2e echt een huilbaby, en “verpest” ik het mooie leven wat we nu hebben met zijn drieetjes.
We zitten nu heerlijk op Curaçao te genieten, maar ook hier dacht ik eventjes dat mijn leven zeker is veranderd. Het is niet zo dat je even de hele dag op het strand of zwembad kan liggen. Maar hoe moet het dan straks met 2 kinderen? Ik kreeg gelijk errors in mijn hoofd.
Hier het volgende, omdat mijn spiraal pas vorige maand uit is gehaald weet ik mijn cyclus niet maar voor mijn gevoel moet mijn nod een van deze dagen zijn. Vanmiddag een early zwangerschapstest gehaald. In eerste instantie zag ik niks, daarna dat dingetje eruit gehaald en zag ik een heel licht streepje, zien jullie deze ook😅?