68 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op Anne161
Ik heb gisteren geprobeerd de ladekast te bestellen bij de Ikea, maar ze ne ...
Blijven proberen! Ik ben 3 dagen bezig geweest en opeens schoot ik er doorheen! Word 6 Februari bezorgd dus valt ook nog redelijk mee. Hou alleen wel rekening met de 49 euro bezorgkosten dus als je nog meer bij de ikea nodig heb je dit meteen mee besteld (in mijn geval opberg bakjes voor in de kast)!
5 jaar geleden
Wij zijn geduldig aan het wachten tot de Ikea weer open gaat, dat ik bij mijn vriend zijn werk om de hoek dus vind die €49 verzendkosten echt te veel geld. Wel alvast deze groepjes besteld op Ali.

5 jaar geleden
Heeft iemand ook geprobeerd om de kast te verven? Wij hebben er al jaren 1 maar voor deze baby wil ik hem misschien verven. Ik vraag mij alleen af of dat kan en met welke verf of primer. En lijkt me niet dat je het kan schuren. We hebben een witte, hij is wat beschadigd en laat wat los op sommige plekken ook wat vergeeld met de tijd. Verder is de kast nog super.
5 jaar geleden
Wij hebben er goedkoop een van marktplaats gehaald. Deze geschuurd en muisgrijs geverfd. Daarnaast de leren handgreepjes in zwart met messing stud van Ali besteld.
Volgens mij kun je alleen de geverfde/beitste schuren en verven. Als ze een lamineerlaag hebben word dit denk ik lastig.
Wij hebben van Flexa een grondverf gebruikt en een mengverf Flexa op waterbasis gebruikt..
5 jaar geleden
Reactie op Rebelion
Ik heb deze houten knoppen bij Ali besteld. De bedoeling is om in de rest v ...

Heb je nog link naar die knoppen?
5 jaar geleden
Ik heb op deze webshop houten knoppen besteld, in allemaal verschillende maten en vormen. 2 dagen later in huis! Aanrader.

5 jaar geleden
Reactie op futuremommy
Heb je nog link naar die knoppen?
Deze is het: https://a.aliexpress.com/_BO6NKV
5 jaar geleden
Hee meiden,
Wij willen ook voor grote commode (kan ook nog een antieke ladenkast worden die we opknappen), maar hoe doen jullie dat met hangkleding? Vouw je de eerste maanden alles op, heb je een aparte kast daarvoor?
Wij hebben maar één (wel grote!) slaapkamer, maar daar moet dus alles in.
Alvast bedankt! Liefs