20 Reacties

5 jaar geleden

Ik lees nu net weer ergens anders dat het niet afhankelijk is onderzocht. Maar dat een arts dit een keer zelf heeft onderzocht. Dus deze theorie wordt niet echt ondersteund door andere artsen en ziekenhuizen ik weet niet of het klopt... Grappig is het wel haha. https://www.healthline.com/health/pregnancy/ramzi-theory#what-is-it

5 jaar geleden

Bij mijn eerste kindje klopt die dan niet. Is een meisje en bij de eerste echo met 7 weken lag ze links boven

5 jaar geleden

Je kan vanaf 12 weken wel de nub theorie toepassen.. die heb ik een paar keer toegepast. Bij mijn eigen dochter en van ander vriendinnen en die klopte wel... maar dan moet je wel een goede echo hebben

5 jaar geleden

Reactie op Bianca4ing

Je kan vanaf 12 weken wel de nub theorie toepassen.. die heb ik een paar ke ...
Dan zou die toch juist wel kloppen als je de foto links onderin gebruikt? Dat is toch links bovenin volgens de woorden die erbij staan.

5 jaar geleden

Reactie op Pan-Pan

Dan zou die toch juist wel kloppen als je de foto links onderin gebruikt? D ...
Ik bedoel Links hoe je tegen de foto aankijkt dus was bij mij foto 1

5 jaar geleden

Bij mij klopte deze theorie wel. Het gaat namelijk over de placenta waar dat ie ligt en niet het vruchtje zelf. En als de echo inwendig is moet je het spiegelbeeld zien van de foto

5 jaar geleden

Die van mij ligt in het midden van zn vruchtzakje.....🤔

5 jaar geleden

Reactie op Saar-Jo

Het gaat om waar de placenta ligt in deze theorie. Ligt deze meer naar links of naar rechts.

5 jaar geleden

Wow wist ik niet! Thanks!

5 jaar geleden

Wat denken jullie bij mij? Deze is inwendig

5 jaar geleden

Reactie op Saar-Jo

Die van mij ook... haha. Echt los int midden. Die weet nog niet wat ie gaat kiezen 🤭😂

5 jaar geleden

Hier is al een groot algemeen topic over “ramzi” heet tie. Daar kan je je foto in zetten en gaan veel meiden voor je kijken

5 jaar geleden

Net mijn eerste echo gehad!! Het hartje klopt 😍😍😍 8 weken! Wat denken jullie aan de hand van de theorie? Ik zie hem of haar vooral in het midden liggen?!! 😂

5 jaar geleden

Reactie op Denisedj

Hier is al een groot algemeen topic over “ramzi” heet tie. Daar kan je je f ...
Ik kan die niet vinden?

5 jaar geleden

Dit is een inwendige echo , ik denk een meisje ? Wat denken jullie?

5 jaar geleden

Toevallig dat dit topic nu wordt geopend, ik heb hier vanmorgen namelijk allemaal dingen over zitten opzoeken haha. Maar hoe ik het begrijp (ook op dat andere grote algemene topic gelezen), is het zo dat je moet kijken waar je placenta ligt ten opzichte van het kindje. Je ziet op vroege echo’s nog geen placenta, dus dan moet je kijken naar waar het dooierzakje ligt. Inwendige echo: placenta/dooierzakje links = meisje, rechts = jongen Uitwendige echo (is in spiegelbeeld): placenta/dooierzakje links = jongen, rechts = meisje Volgens die theorie zou ik denken dat ik een meisje krijg, want dooierzakje ligt rechts en het is een uitwendige echo. Maar ik weet het ook allemaal niet zeker, dus als iemand wat anders denkt, hoor ik het ook graag 😊

5 jaar geleden

Op ramzi zoeken bij het forum😁

5 jaar geleden

Reactie op Nadiaaaa

Het gaat om waar de placenta ligt in deze theorie. Ligt deze meer naar link ...
Ik heb werkelijk geen idee hoe ik dan moet kijken... ga thuis er eens voor zitten