Hoi allemaal misschien kan even er over praten even voor me gelucht worden maar ik heb iets schandalig mee gemaakt ik kreeg klachten van mijn onderburen dat mijn kindje te veel lawai maakt en dat ze dat beu zijn alle ja ik kan niet moeilijk zeggen dat ik mijn kind aan mijne zetel moet vastbinden zo dat die geen lawaai kan maken alle ja soms laat je kindje zijn speelgoed vallen en doet dat die expres maar ik zeg daar wel iets tegen en zo gezegd mag er geen kinderen in onze appartement leven omdat die geen aparte kamer heeft sorry of ik soms een kamer kan bij bouwen op een studio waar wij het geld niet voor hebben om een luxe te kunnen hebben ik woonden hier sinds ik zwanger was en komen er nu pas over klagen ik weet gewoon niet wat te doen ik ben echt kwaad en voel me schuldig moet ik mijn kind echt minder laten spelen dat gaat toch niet ik kan zijn kinderlijke toch niet afpakken en zeggen word volwassen het moest er gewoon even uit en het boeit me niet wat voor commentaar er hier op komt het moest er even uit 🥲