15 Reacties

één jaar geleden

Onze zoon krijgt thuis zijn melk uit de fles (voor het dutje en avond). Water drinkt hij uit een Munchkin 360 beker, open beker of glas. Op de opvang krijgt hij zijn drinken uit een tuitbeker. Voorheen gaven we weleens een rietjes beker maar dat vond ik heel irritant met schoonmaken (veel losse onderdelen). Goed of fout, geen idee. Het werkt voor ons en tsja ik denk dat het uiteindelijk wel goed komt hoor met het drinken. Ken niemand die nu nog op volwassen leeftijd problemen heeft met uit een glas te drinken 😛 maar ja ik ben dan ook geen expert

één jaar geleden

Hier wordt alles gedronken uit de Munchkin of een gewone beker/glas/mok.

één jaar geleden

Overdag krijgt ze melk bij het ontbijt en lunch uit de munchkin. Water uit munchkin of rietjesfles van de Hema. En dan s avonds krijgt ze nog beetje melk uit gewone fles voor het slapen.

één jaar geleden

Ik geef het uit een gewoon glas, soms met een rietje als hij wat moeilijker drinkt

één jaar geleden

Ons zoontje drinkt koemelk uit een rietbeker of tuitbeker (opvang) Hij drinkt al heel lang geen flessen meer!

één jaar geleden

Mijn zoontje vind gewoon koemelk niet lekker.. ik geef hem bij ontbijt en lunch optimel uit een tuitbeker vsn tuperware

één jaar geleden

Ze drinkt haar water/melk/babythee tijdens eten uit de difrax oefenbeker of een Kindermok. Voor tussendoor drinkt ze water uit de munchkin beker of een rietjesbeker die ze zelf pakt.

één jaar geleden

Ons zoontje drink AH havermelk(zit net zoveel calcium ed in als gewone melk+vitD), sochtends uit een plastic open beker en voor het slapen op gewarmd uit zijn flesje met nog vitD druppels.

één jaar geleden

Hier drinkt onze zoon melk/ optimel uit een open beker. Schenk een halve beker per keer in en deze drinkt hij (met af en toe knoeien) zelf leeg aan tafel in zijn stoel. De rest van de dag drinkt hij uit een 360 beker van difrax of munchkin of uit onze bekers als dit hem aangeboden wordt. Als we ergens in een restaurant zijn drink hij uit een glas met rietje of flesje met rietje. Hij wil zelf al vanaf kort na zij verjaardag geen flessen meer dus overgestapt

één jaar geleden

‘s ochtends en ‘s middags koemelk ‘s avonds nutrilon melk & plantaardig Gewoon uit haar baby avent fles Al het andere drinken uit nuby drinkbeker Daarvan heb er 2 met tuit en 1 met rietje

MOD

één jaar geleden

Overdag in een bekertje en savonds in een flesje (koemelk)

één jaar geleden

Hier drinkt ze alles nog uit de fles.. Ze krijgt ook nog 3 flessen melk ivm groeiachterstand. Haar water drinkt ze ook nog uit en fles met handvaten. Uit een rietjesbeker drinkt ze helaas niet voldoende.

één jaar geleden

Melk nog uit de fles hier. Anders drinkt hij maar 1 of 2 slokken en krijgt hij niet voldoende melk binnen.. dus dan maar zo 🤷 Water drinkt hij uit open beker of met rietje en drinkt hij zo wel goed. Als we ergens naartoe gaan uit zijn Munchkin 360-beker.

één jaar geleden

Borstvoeding live en verder water uit een glas

één jaar geleden

Water/melk/wat dan ook, allemaal uit rietjes beker en onderweg uit 360beker van munchkin. Zijn wel bezig met leren drinken uit open bekers! 'Flesjes' krijgt hij al niet meer sinds hij 14/15mnd was (nu bijna 19mnd)!