17 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb ze in de ikea zakjes met sluiting. Bij onze dochter 3 jaar geleden had ik ook alle maten erop geschreven met watervaste stift zodat mijn man precies wist wat die moest pakken🙈

5 jaar geleden

De mijne zitten in een diepvrieszakje vanboven, een pakje met toebehoren maat 50 en eentje maat 56. Mijn vriend weet ze zitten, geen stress vlak na de geboorte dus :)

5 jaar geleden

Ziplock zakjes van de lidl !

5 jaar geleden

Ik heb ze in grote diepvrieszak vd jumbo gedaan (met zo'n zipsluiting) en erop geschreven welk pakje eerst en bij ons welke voor jongen en welke voor meisje

5 jaar geleden

Beetje overdreven misschien 😅 Wat ik heb gedaan is de spulletjes voor de kleine man in de luiertas en mijn eigen spullen in een sporttas. Misschien een idee? Anders wellicht van die gripzakken van action of ikea? Of zo'n wasnetjes

5 jaar geleden

Ik pak vier verschillende setjes in🤗 2 x maat 50 2 x maat 56 Ik pak ze per setje in met een briefje waar de maat en eerste voorkeur en tweede op staat Dus ik vind het totaal niet overdreven 😊 Ik gebruik plastic hersluitbare zakjes van de IKEA ISTAD

5 jaar geleden

Ik heb 3 setjes apart in boterhamzakjes in de babytas gedaan. Het geboortesetje maat 50, en nog een setje maat 50 en 56. Na mijn eerste bevalling vroeg de verpleegkundige mij welke kleertjes ze mijn dochter aan mocht trekken. Dus mijn ervaring is dat het hoe dan ook wel goed komt hihi. 😁

5 jaar geleden

Ik heb de setjes apart in een zip zakje gedaan. Op het zakje staat de maat en of het setje 1(voorkeur) of setje 2(reserve) is. Ik heb 2 setjes maat 50 en 2 setjes maat 56 in de koffer zitten. Vb setje: een romper, shirt met lange mouwen, broekje, vestje, sokken, mutsje.

5 jaar geleden

Ik heb ze allemaal per Maat gesorteerd in diepvrieszakjes

5 jaar geleden

Wij hebben ook de zakjes van de Ikea en dan met stift erop geschreven! K weet vrijwel zeker dat het bij ons maat 44 wordt, dus dit in apart vakje van de tas gedaan (en even tegen m'n man gezegd 😂). Reserve pakje maat 50 met de overige kleertjes (onze baby moet even blijven) in de tas zelf gedaan.

5 jaar geleden

Is niet overdreven hoor! Onze verloskundige gaf dit zelfs als tip zodat het voor hun in hectiek niet kiezen is wat aan te doen. Ik heb 3 zakjes gemaakt en daar op gezet welke maat en geboortepakje of reserve😊

5 jaar geleden

Ik doe ze ook in ziplockzakjes, en gemerkt zodat mijn vriend weet welke hij moet pakken :)

5 jaar geleden

Ik heb 3/4 setjes met verschillende maten in verschillende zakjes gedaan. Manlief weet wat het geboortepakje is dus dat komt goed 👍 oh en ik heb een grote koffer waar spullen van mij en hem in zitten

5 jaar geleden

Ik heb het zo gedaan! 2x 50 en 2x 56 en dan 1/2 erop als voorkeur!

5 jaar geleden

Ik heb ze in een ziplock zakje en daar ook nog opgeschreven pakje 1,2,3 voor mijn man anders weet hij het echt niet 🤣 (krijg een keizersnede) dus ik heb extra in de tas

5 jaar geleden

Ik heb ze gewoon in een apart bakje gedaan. Allemaal favorieten dus mij maakt het niet zoveel uit wat de kleine man aankrijgt ❤️

5 jaar geleden

Reactie op Wiebelkont

Ik heb ze in een ziplock zakje en daar ook nog opgeschreven pakje 1,2,3 voo ...
Ik ook zo. Met de maten erbij.