18 Reacties

4 jaar geleden

Om wiegendood te voorkomen hebben wij ook enkel een matrasbeschermer en hoeslaken, ze slaapt in een slaapzakje

4 jaar geleden

Met een lakentje van onderen opgemaakt. Onze dochter kruipt er wel eens onder weg maar altijd naar boven. Ben er niet zo bang voor dat ze er onder komt.

4 jaar geleden

Matras en matrasbeschermer, molton, hoeslaken en op de plek waar zijn hoofd ligt een molton dubbelgevouwen over de breedte. Dan de baby. Dan dun laken dubbelgevouwen en dikker katoenen laken erop. Als hij zijn benen strekt, raakt ie net niet de onderkant van het bed aan. Instoppen max tot aan de kin en links en rechts de lakens heel strak trekken en onder het matras stoppen.

4 jaar geleden

Molton,hoeslaken,hydrofiele luier onder zijn hoofdje, hij zelf in puckababy nu alleen met romper erin, lakentje, dekentje. Dekentje tot halverwege zijn buik want hij schuift naar beneden ook al raakt die de onderkant van zijn bed met zijn voetjes😊

4 jaar geleden

Slaapt in de puckababy dus geen lakentjes

4 jaar geleden

Matras, aerosleep + aerosleep hoeslaken, baby, laken, deken Dochter slaapt in een slaapzak omdat ze anders der laken en deken weg schopt.

4 jaar geleden

Ik gebruik lakentje en dekentje van Witlof. Ze kosten wat maar zijn echt super handig!

4 jaar geleden

Dankjewell allemaal ik ga shoppen zaterdag... hij slaap nu in zijn voetenzak maar wil liever een opgemaakt bed

4 jaar geleden

Lakentje en dekentje van de wibra! Verrassend fijn en niet te dik voor nu!

4 jaar geleden

Molton, hoeslaken & dan lakentje & dekentje. Lakentje en dekentje heb ik onder het matrasje gestopt zodat het lekker strak zit. We zorgen dat het beddengoed tot haar schouders komt & haar voetjes tot het einde van het bedje zodat ze er niet onder kan raken. Meestal ligt ze zelfs een heel stuk naar boven als ze wakker wordt. Straks gaat ze in haar ledikantje en daar hebben we een aerosleep matras met topper. Dan gebruiken we ook een laken + deken.

4 jaar geleden

Matras,hoeslaken en een slangkussen aan de zijkant omdat hij telkens tussen de matras wou rollen

4 jaar geleden

Ons mannetje alleen een slaapzak dat ivm hij al vanaf dat hij 5 weken is letterlijk draait en kruipt in bed, dus met z'n hoofdje na de voetenkant. Heb wel een earosleep Matras en hoeslaken dat ivm dat hij een buikslapertje is.

4 jaar geleden

Wij hebben een lakentje van Fedde&Kees. Onze zoon trapte altijd zijn lakentje weg, maar nu lukt dat niet meer. Top!

4 jaar geleden

Een molton en hoeslaken en een xl hydrofieldoek (een gewone is te klein om onder het matras te vouwen) voor bij haar hoofd tegen het spugen. Verder slaapt ze alleen in erbij slaapzak, omdat ze alle dekens en lakens wegtrapt.

4 jaar geleden

Hij slaapt in een xl hydrofiel ingebakerd, puckababy werd te klein..

4 jaar geleden

Thankyou allemaal👍😁

4 jaar geleden

Ik had het heel netjes volgens de voorschriften... Maar dat blijkt onmogelijk met onze dame. Nu maar een slaapzak 😅

4 jaar geleden

Ons meisje slaapt in een puckababy. Ze ligt op een aerosleep matras met topper en hoeslaken. Dan heb ik een hydrofieldoek in een driehoek gevouwen en over de breedte van het matras, strak ondergestopt. Dit ivm spugen. Een dun lakentje heb ik ingestopt onder het voeteneinde en deze ligt dan tot haar naveltje ( ze schopt het meteen van zich af). Het lakentje heb ik aan weerszijde strak ingestopt.