8 Reacties

2 jaar geleden

Misschien een klein adertjes gesprongen met persen? Klein scheurtje in de huid van het poepen?

2 jaar geleden

Heeft hij last van tandjes? Ze krijgen dan vaak zure poep wat voor bloedend huidje kan zorgen. Ons zoontje had dat ook zo'n 2 weken geleden

2 jaar geleden

Hier eerder ook nooit luieruitslag gehad. En nu ineens heel erg. Komt hier wel door de tandjes denk ik die zij vollop aan het doorkomen. Dus wie weet een tandje op komst ja!?

Reactie op Leann3x

Misschien een klein adertjes gesprongen met persen? Klein scheurtje in de h ...
Ik denk het niet het kwam uit zijn huid net als bij een schaafwond zeg maar 馃槪

Reactie op KwZvW

Hier eerder ook nooit luieruitslag gehad. En nu ineens heel erg. Komt hier ...
Het zou kunnen idd, bij de eerste tandjes had hij helemaal geen last alleen veel kwijlen. Ik probeer elke keer aan de bovenkant te kijken maar hij word zo boos en verdrietig als ik dat doe dus ik heb nog niet echt iets kunnen zien

2 jaar geleden

Reactie op 饾摏饾摦饾摷饾摰饾摦饾攤

Ik denk het niet het kwam uit zijn huid net als bij een schaafwond zeg maar ...
Wij hadden vorige week precies hetzelfde. Weleda billencreme heeft hier wonderen gedaan. Wij hebben ook geen verklaring voor her waarom...

Reactie op Karin2005

Wij hadden vorige week precies hetzelfde. Weleda billencreme heeft hier won ...
Geen tandjes bij jullie? Ik heb nu sudocreme er op gedaan omdat we niks anders hebben. Als het niet beter word ga ik morgen wat anders halen

2 jaar geleden

Reactie op 饾摏饾摦饾摷饾摰饾摦饾攤

Het zou kunnen idd, bij de eerste tandjes had hij helemaal geen last alleen ...
Hier bij onderste tandje ook niet gehad, nu bij de bovenste wel. Ach wat sneu, zoeken altijd weer he wat het is.