17 Reacties

één jaar geleden

Hier in korte mouw romper, Pyjama en zijn 4 seizoenen slaapzak van puckababy( alleen de dikke variant, niet ook nog de dunne eroverheen) en een dunne zomerdeken maar die is er al vanaf als ik naar bed ga. Maar zijn kamertje is ook nog steeds 19graden snachts. Het enige wat ik merk is dat die wakker word met koude handjes. Ik gooi in de ochtend wel zijn raam open op kiepstand voor de frisse lucht en als die smiddags naar bed gaat heeft die hier niet veel last van.

één jaar geleden

Korte mouw romper, Dikke trui, dikke slaapzak, pyamabroekje en sokjes aan. Geen dekbed. Heeft ook geen zin aangezien onze kleine alle kanten op draait haha

één jaar geleden

Romper lange mouw, pyjamabroek of merinowollen broekje en 3tog slaapzak. Op z'n kamer is het 14,5 tot 16 graden. Hij wordt juist wakker als het warmer wordt in z'n kamer.

één jaar geleden

Hoe warm is het bij jullie op de slaapkamer? Hier 18 graden Slaapt in de teddy puckababy en een korte mouwen romper

één jaar geleden

Hier korte mouwen romper en winterslaapzak met lange mouwen. Ik doe wel een dekentje over hem heen, een dunne. Maar vaak haalt hij die er weer af

één jaar geleden

Hier is het zo'n 16 graden op zijn kamer. Hij heeft het snel koud en draagt met nachten als deze een dikke slaapzak (3 of 3.5 TOG), een romper met korte mouwen, lange pyjamabroek, 2 shirtjes of 1 trui, 2 paar sokken. Als we hem alleen een lange mouwen pyjama+romper+sokken aan doen onder de dikke slaapzak wordt hij telkens wakker van de kou.. We hebben overigens geen deken voor hem oid.

één jaar geleden

Hier een lange mouwen romper, fleece pyjamapakje en 4 seizoenen puckababy beide zakken. Het was vanmorgen 15gr toen we wakker werden

één jaar geleden

Lange mouw romper, slaapzak 3.5tog met mouwen. En een winter dekentje. Ze vind dit zo warm genoeg.

één jaar geleden

Lange mouwen pyjama onesie, en het teddy gedeelte van de puckababy. Verder niks, geen deken ofzo. Het is zo rond de 16/17 graden.

één jaar geleden

Reactie op Lisanne09

Lange mouw romper, slaapzak 3.5tog met mouwen. En een winter dekentje. Ze v ...
Hallo, mag ik je vragen welke slaapzak je hebt van 3,5 tog? Ik vind er maar tot 3 tog 😔

één jaar geleden

Reactie op 19072021

Hallo, mag ik je vragen welke slaapzak je hebt van 3,5 tog? Ik vind er maar ...
Hema heeft ze van 3,5 TOG

één jaar geleden

Wat ik net ook ineens bedacht. Hebben jullie een aerosleep matras of topper. Deze eventueel weghalen of een handoek/hydrofiel onderleggen want daardoor komt ook koude lucht. Misschien dat dat kan helpen tegen de kou. Dit doen we in de kraamweek ook ivm te veel afkoelen. (Kraamverzorgster)

één jaar geleden

Reactie op Mama Aapie

Hoe warm is het bij jullie op de slaapkamer? Hier 18 graden Slaapt in de t ...
Ik weet niet precies hoe koud maar het voelt heel koud en het is de noorder kant. Ik denk wel met de vorst nu een graadje of 15

één jaar geleden

Reactie op Kelsey32

Wat ik net ook ineens bedacht. Hebben jullie een aerosleep matras of topper ...
Nee die hebben we niet. Het kamertje ligt aan de noorder kant dus het is er sowieso kouder maar hij voelt altijd zo koud in zijn nek en handjes

één jaar geleden

Lange mouw romper en een dikke slaapzak 3/3.5tog. Zijn kamer schommelt tussen 18/20graden en heeft t nooit koud! Had gelezen dat dat ook de fijnste temp is om in te slapen voor de kleintjes! Maar wij zetten de verwarming even aan vlak voordat hij naar bed gaat en doen zn deur dan dicht, komen we beneden als hij op bed ligt dan gaat hij weer uit!

één jaar geleden

Ik heb een wollen deken onder het hoeslaken gelegd. Voor mijn gevoel toch wat warmer als je erop ligt..