5 Reacties
2 jaar geleden
Als wij langer rijden dan 2u, dan stoppen we gewoon elke 2u.. Voor iedereen fijn, even eruit enzo..
Geloof dat voor kindjes die eenmaal goed kunnen zitten en al wat lopen het zelfs niet meer zo uitmaakt
2 jaar geleden
Wij zijn pas met de auto op vakantie geweest. We hebben toen een andere autostoel aangeschaft, naast de maxi cosi. Alleen ook daar mogen ze niet zo lang in zitten. Dus in principe maakt het niet uit of ze in de maxi cosi of een autostoeltje zitten. Hoelang ze er met 13 mnd officieel in mogen weet ik eerlijk gezegd niet. Wij zijn onderweg regelmatig gestopt.
2 jaar geleden
Ik denk dat als ze kunnen zitten dat het anders is inderdaad, al blijft het natuurlijk wel zo dat je ze in een houding zet waar ze niet uit kunnen en dat is nooit fijn voor hele lange tijd, Afgelopen zomer hadden wij de Jade dat was ideaal, konden we gewoon doorrijden met een slapende baby. Met 5 maanden was ze daar echt uitgegroeid en ook helemaal klaar met plat liggen dus toen zijn we over gegaan naar een peuterstoel. Ik zou inderdaad regelmatig stoppen en als je echt ver gaat een overnachting doen tussendoor.
2 jaar geleden
Reactie op Iloon1986
Wij zijn pas met de auto op vakantie geweest. We hebben toen een andere aut ...
Ter aanvulling. We hebben nu zo'n draaibare stoel. Voordeel daarvan is wel weer dat je je kindje heel makkelijk om kan draaien als hij/zij een beetje aan het mopperen is en je moeilijk contact kan maken. Officieel mag je dat geloof ik pas met 15 mnd doen (mocht je een ongeluk krijgen wordt je kindje tegengehouden door de stoel en vliegt hij/zij niet de hele auto door is het idee zeiden ze bij de babywinkel tegen ons), maar moet eerlijk zeggen dat wij dat heel af en toe ook wel even gedaan hebben tijdens onze reis als ze aan het mopperen was.