12 Reacties

2 jaar geleden

Gaat hier gelukkig best goed, maar het is ook wisselend hoor. De laatste tijd wil hij liever niet meer in de box en leg ik hem op een kleed dichtbij mij, terwijl ik bezig ben. Dat bevalt dan wel. Hij kijkt dan liever naar mij dan dat hij speelt. Echt zelfstandig spelen (in box of kleed) kan hij wel zo'n 20 minuten tot half uur. Aan het eind piept hij dan wel hoor. En ik moet wel in de buurt blijven, hij vindt het erg fijn om even contact te hebben en dan speelt hij weer verder.

2 jaar geleden

Bij mij kan ze zich wel een half uur zittend vermaken als ik een kleine ton met speelgoed voor der zet. Ze haalt er dan steeds wat uit en soms gooit ze hem helemaal op de kop. Liggend spelen is ze na 5 min zat, op de buik na een minuut al. Verder vind ze de loopauto altijd heel erg leuk en gaat daarmee de hele kamer door. Maar daar doe ik haar alleen sochtends en savonds even in

2 jaar geleden

Mijn dochter kan zich prima een uurtje vermaken alleen. Soms heel even een knuffel tussendoor, en dan vindt ze het prima weer op een kleedje te liggen spelen.

2 jaar geleden

Het wisselt. Soms 5-10 minuten en soms een half uur. Het spelen gaat het beste op zijn buik en als ik in de buurt ben.

2 jaar geleden

Reactie op Rebelion

Mijn dochter kan zich prima een uurtje vermaken alleen. Soms heel even een ...
Hier ook zo

2 jaar geleden

Heel af en toe lukt het om even zelf te spelen maar eigenlijk vrijwel nooit de laatste tijd. Een maand geleden ofzo ging het wel iets beter. Ik denk dat het nu ook met een stukje verlatingsangst te maken heeft. Op het kinderdagverblijf worden ze een beetje gek van hem geloof ik... Thuis is het ook intensief maar wel te doen.

2 jaar geleden

Meestal blokjes van ongeveer een kwartier... maar dat kan hij wel een keer of 3 achter elkaar

2 jaar geleden

Hier gemiddeld 3 minuten 😬

2 jaar geleden

In de box meestal zo 20 minuutejs

2 jaar geleden

Hier is het altijd zo’n 10 minuutjes geweest. Maar ze heeft er niet altijd zin in en in dat geval helemaal niet 😅

2 jaar geleden

Gaat hier gelukkig steeds beter. Hij rolt dan voornamelijk op zijn buik en kan zich dan een lange tijd goed vermaken. Of hij heeft een slechte dag, dan is ie binnen 5 minuten alweer klaar 😂

2 jaar geleden

30-45 minuten als ze fit en uitgeslapen is 😊 Ze heeft hier de ruimte op een groot speelkleed met verschillende soorten speelgoed. Een activiteitenkubus van hout met kralen is hier een succes. het soort speelgoed is wel veranderd afgelopen maand. Ik wissel het speelgoed ook af.