10 Reacties
2 jaar geleden
Mijn meisje heeft rompertje zonder mauw, slaapzak van fedde en kees met lange mauwen, lakentje van fedde en kees. En daar overheen een zomerdekentje van koeka.
Als het echt warm is op haar slaapkamer dan laat ik het zomer dekentje weg. Wil nu langzaam gaan proberen om haar meer vrijheid te geven met de handjes. Dat ze de fedde en kees slaapzak niet meer nodig heeft.
2 jaar geleden
Dunne slaapzak (afwisselend met of zonder mouwen, afhankelijk van de temperatuur) en een romper met lange mouwen. Als het was frisser is evt nog een dun broekjes aan.
Heb nu een slaapzak een maat groter gekocht. Is nog veel te lang en was bang dat hij er met z'n benen verstrikt in zou raken (gaat s nachts ook zn hele bed door) maar geen enkele last van
2 jaar geleden
Ja verschilt nu. Afgelopen week met die warmte was zijn kamer 25/26/27 graden en toen had ik m een pyjama shirt met kort broekje & een romper mrt spagetti bandjes (die had mijn moeder verkeerd gekocht maar kan nu dus prima ergens onder). Wordt het wat kouder 's nachts (zoals afgelopen nacht) dan een korte mouwen romper met dun slaapzakje.
2 jaar geleden
Eigenlijk slaapt ons zoontje het best in een slaapzak. We hebben die 4 seizoenen van puckababy. Die zomer variant kan met of zonder mouwen, dus ligt aan hoe warm het is wat we doen. Meestal slaapt hij in korte mouw romper, broekje, sokjes + slaapzak met mouwen. Maar met de warmte was het alleen romper korte mouw en korte mouw slaapzak.