13 Reacties

één jaar geleden

Exact hetzelfde hier! Ook alle dagen tussen 05.15-06.00 sinds de overgang. Overdag zijn zijn dutjes ook rommelig (doet er nog 2…) lastig hè? Ik geef ‘t een week waarin ik hoop dat het goed komt maar ‘t valt idd niet mee 🥴

één jaar geleden

Ja hier ook al dagen rond 5uur wakker. Ze zeggen dat het ongeveer een week duurt voordat ze weer een andere ritme hebben. Ik start de dag wel pas om 6uur. Dus blijft dat uur met hem op de kamer. En dan ook pas rond half 7 ontbijten.

één jaar geleden

Reactie op CRMN•

Exact hetzelfde hier! Ook alle dagen tussen 05.15-06.00 sinds de overgang. ...
Hier ook overdag rommelig. Sinds een paar weken over op 1 slaapje. Afgelopen dagen maar 40-60 minuten. Ben enigszins ‘blij’ te horen dat jullie hetzelfde hebben. Laten we hopen dat het Max een week duurt inderdaad! 🤞🏼

één jaar geleden

Reactie op Lisvos

Ja hier ook al dagen rond 5uur wakker. Ze zeggen dat het ongeveer een week ...
Ja precies! Maar blijft je zoontje dan spelen tot 6 uur? Onze dochter houdt het wel 10/15 minuten vol zelf te spelen en te kletsen maar daarna wil ze er toch echt wel uit. Wij eten pas om 06.45-07.00 dus dat gaat gelukkig goed

één jaar geleden

Onze kleine heeft er de nacht van zaterdag op zondag last van gehad. Vroeg wakker. Was heel erg te verwachten natuurlijk die nacht. En van zondag op maandag ook rond half 6 wakker. Gisterenochtend om half 7 weer. de Normale tijd. En vanochtend hoorde we hem rond 5 over 5 even huilen. Dus we dachten: ''Oh neeeee''. Haha! Gelukkig is ie weer in slaap gesukkeld en werd weer rond half 7 wakker. Ik denk dat onze kleine weer redelijk goed in het ritme zit nu. Ook zondagavond had ie om 16:45 al honger. Nu kan ik het alweer rekken tot ongeveer half 6 zonder dat ie al te jengelig word haha. Bij ieder kind is het wennen aan deze nieuwe tijd weer anders natuurlijk. Misschien is je kindje over 2 of 3 dagen wel gewend. Je kan daar niks over zeggen

één jaar geleden

Hier was 't 2 ochtenden vroeg wakker, vanochtend eindelijk weer om 7u pas. Ook was hij de afgelopen 2 dagen overdag niet te genieten. Hoop inderdaad dat dit 't was en dat ie weer in z'n gewone ritme komt

één jaar geleden

Hier helaas ook elke ochtend een uur eerder wakker. Ze wil nog maar 1 slaapje doen, dus het is een laaaange ochtend. Om vervolgens weer een laaaange midden te hebben. 🙈

één jaar geleden

Reactie op Miraclesdohappen

Hier ook overdag rommelig. Sinds een paar weken over op 1 slaapje. Afgelope ...
Wij zitten ook tegen 1 slaapje aan te hikken, dat helpt ook niet mee. Maar die stap zetten én het vroege wakker worden door de wintertijd durf ik niet aan 🫣 hij wordt hier nu ook steeds huilend wakker uit z’n dut, dus duidelijk niet uitgeslapen. Toch idd fijn dat je met meerderen in ‘t zelfde schuitje zit hè, dat helpt echt een beetje!

één jaar geleden

Hier ook wat onrust vanaf 05:00! Beetje geluidjes enzo was vanochtend al wel beter. Dutje was gisteren op de opvang ook maar 1 uur! Alles bij elkaar denk ik wintertijd wennen maar geen idee!

één jaar geleden

Hallo, kijk eens op insta op fb naar: thenewsleepcoach zij heeft echt super tips voor de wintertijd. 😁

één jaar geleden

Reactie op Love3

Hier helaas ook elke ochtend een uur eerder wakker. Ze wil nog maar 1 slaap ...
Hahaha ik voel je 100%🫣

één jaar geleden

Reactie op CRMN•

Wij zitten ook tegen 1 slaapje aan te hikken, dat helpt ook niet mee. Maar ...
Nee dat snap ik, zou ik dan ook niet doen qua timing teveel van het goede 🙈. Hier ook huilend wakker overdag. Zat nog te denken dat overdag zo slecht slapen kan ook te maken hebben met sprong 10..🤔 ze krijgt ook 3 kiezen dus ja.. ach je weet het nooit hè waar het nou echt vandaan komt 🤷‍♀️

één jaar geleden

Heeft iemand hier ook ervaring met overgaan naar 1 dutje en later wakker in de ochtend? Bij ons wordt hij afgelopen weken altijd tussen 5:00-6:00 wakker en dan eigenlijk altijd rond 5:00 het houdt ons nog beetje tegen om naar 1 dutje over te gaan omdat hij het rond 9:00 soms al zat is. Hij slaapt nu van 9-9:30 maak ik hem wakker en in de middag van 13-15 waarbij ik hem ook wakker maak. S’avonds rond 18:30-19:00 naar bed. Ik hoop dat als we overgaan naar 1 dutje hij ook wat later wakker wordt 🫣