10 Reacties

4 jaar geleden

Ik kijk graag even mee! Loop ook tegen dit probleem aan..

4 jaar geleden

Wij kregen de tip om een gewoon 1 persoons matrashoes er omheen te doen. Uiteinden naar onderkant vouwen. Zo stond ie ook in de winkel. Met boxkleed erop zie je er niks van.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Ik laat de mijne op maat maken 🤗

4 jaar geleden

Je kunt er ook eentje maken. Is niet heel lastig

4 jaar geleden

Mij werd mij in de winkel ook verteld dat er een ‘normaal’ hoeslaken omheen kon. Maar lijkt me dat je die punten dan gaat zien. Ik heb voor een dik matrasje gekozen en laat met uitgekozen stof ronde hoeslakens maken 😃 En dan denk ik boxkleed niet meer nodig

4 jaar geleden

Ah, bedankt voor alle tips! Wat gek dat er dus inderdaad geen standaard hoes voor is! Een gewoon hoeslaken kan ik idd even proberen om te kijken hoe het staat, maar lijkt me met die punten niet zo mooi. Op maat laten maken dan waarschijnlijk 😊

4 jaar geleden

Ik kon in de winkel ook alleen maar opleggers vinden ipv hoezen. Gelukkig heb ik een handige schoonmoeder die heeft hoezen gemaakt.

4 jaar geleden

Reactie op Didi de Muynck

Ik kon in de winkel ook alleen maar opleggers vinden ipv hoezen. Gelukkig h ...
Heb je hier een foto van? :)

4 jaar geleden

Een rond matrasje gekocht en zelf een moltonhoeslaken geknipt en genaaid uit een 1 persoons molton en hoeslaken.