7 Reacties
2 jaar geleden
Niet zozeer tegen hoesten, maar kan het helpen als je zijn hoofdkant van het bed verhoogt? Bijvoorbeeld door boeken onder de poten te leggen of een doek onder zijn matras. Dit helpt hier namelijk altijd erg. Verder smeren wij dagelijks Luuf op zijn borstje, maar dat is meer tegen verkoudheid
2 jaar geleden
Reactie op Kleine Captein
Niet zozeer tegen hoesten, maar kan het helpen als je zijn hoofdkant van he ...
geloof me als ik zeg dat ik alles heb geprobeerd. Zijn neusje en alles is zo dicht met slijm en snot. Van de huisarts hebben we neusspray voorgeschreven gekregen en een puffje. Bedje hoger, luuuf.. niks helpt. Ff afwachten dan maar ttot het overgaat馃檹馃徑馃ケ
2 jaar geleden
Waarschijnlijk heb je dit ook al geprobeerd dan, maar niet geschoten etc... Onze zoon was laatst ook goed verkouden en waar het normaal best lang duurt, was het nu wat korter. Of het er echt mee te maken had of een Lucky shot, weet ik natuurlijk niet, maar hier mijn tips: een doorgesneden ui naast het bedje (zo'n oma weet raad tip, kreeg ik vroeger al bij m'n bed...) en we hebben tegen het hoesten tussikind hoestdrank van vsm gegeven. Mag tot 6 keer per dag.
Sterkte in elk geval!
2 jaar geleden
Natterman hoestdrank voor kinderen, werkt perfect 馃槉 voor de dichte neus helpt een half ui naast het bed altijd perfect