6 Reacties

3 maanden geleden

Ik denk dat je kindje nogal gevoelige luchtwegen heeft. Mijn zoontje is ook 3 en heeft toen ie pas 2 was baby astma geconstateerd gekregen. En kan ook flinke hoestbuien hebben tot kokhalzen toe. Maar dit heeft hij wel alleen als hij verkouden is. Heeft je kindje geen kinkhoest gehad ofzo? Dat kan heel lang blijven sluimeren vaak en het herstel kan maanden duren. Maar als je het echt niet vertrouwd moet je teruggaan naar je HA hoor! Een kind die al zolang hoest is in mijn ogen niet normaal

3 maanden geleden

Reactie op HeeHallo_1994

Ik denk dat je kindje nogal gevoelige luchtwegen heeft. Mijn zoontje is ook ...
Nee ze heeft nooit kinkhoest gehad. Ja wij komen net van de huisarts, maar ik zal nog eens bellen om te kijken of ze misschien kunnen kijken of ze astma heeft. Ze is tijdens het slapen ook vaak benauwd.

3 maanden geleden

Ik dacht hetzelfde, astma, allergie en inderdaad gevoelige luchtwegen. Ik zou echt nog een keer naar de huisarts en je niet laten wegsturen met het feit dat dit bij de leeftijd hoort. Vooral de 3 weken in Angola vind ik opvallend, andere luchtvochtigheid en waarschijnlijk minder huisstofmijt, waardoor ze misschien geen last had. Hebben jullie huisdieren, want ook dat kan de allergie zijn of eventueel astma verergeren. Succes 🤗

3 maanden geleden

Oja en nog gefeliciteerd 🥳, onze kleine man is ook van 4 juni 😃

3 maanden geleden

Reactie op Astrid Mellema

Ik dacht hetzelfde, astma, allergie en inderdaad gevoelige luchtwegen. Ik z ...
Ja ik zal toch nog een keer bellen en vragen om verder te kijken. Nee we hebben geen huisdieren

3 maanden geleden

Reactie op Astrid Mellema

Oja en nog gefeliciteerd 🥳, onze kleine man is ook van 4 juni 😃
Haha wat toevallig, dankjewel jij ook nog gefeliciteerd 🥳