21 Reacties

2 jaar geleden

Gewoon een vraagje waarom zijn jullie overgestapt naar normale voeding in plaats van gewoon door gaan met de A.R.

2 jaar geleden

Reactie op Mom161921

Gewoon een vraagje waarom zijn jullie overgestapt naar normale voeding in p ...
Heel simpel, geld 😅 en we waren benieuwd hoe het dan zou gaan aangezien hij al vanaf een paar maanden aan A.R. zat. Maar ik was dus benieuwd of er meer baby's van rond de 10mnd nog maar 2 flesjes krijgen en of dat 'normaal' is? Hij eet namelijk genoeg.

2 jaar geleden

Reactie op Nanda8

Heel simpel, geld 😅 en we waren benieuwd hoe het dan zou gaan aangezien hi ...
Als ik het me goed herinner kregen mijn oudste en middelste rond de 10/11 maanden ook nog maar twee flessen

2 jaar geleden

Ons meisje van bijna 10 maanden krijgt sochtends bordje pap van 180 ml kv. Om 15 uur 180 ml kv en om 19 uur 180 ml. Dus wat ons betreft normaal die 2 flessen.

2 jaar geleden

Hey, mijn zoontje van 10 maanden krijgt ook gewoon 2 a 3 flesjes ☺️ ik geloof dat met tien maanden hier ook naar gestreefd wordt

2 jaar geleden

Oh fijn jullie reacties!! Dank! 😊

2 jaar geleden

Mijn zoontje krijgt al vanaf midden januari 3 flesjes, eerste fles en laatste fles van de dag 180+6 en in de middag eentje van 90cc. Nutrilon nr2. is bijna op en ben van plan om gewoon half volle melk te geven. Hebben we laatst een dagje geprobeerd en ging goed. Begin eerst met de flesje van 90cc in de middag te stoppen en gewoon haflvolle melk te geven met wat tussendoortje.

2 jaar geleden

Reactie op 12062021

Mijn zoontje krijgt al vanaf midden januari 3 flesjes, eerste fles en laats ...
Ik ben ook begonnen met gewone melk te geven deze week. Gaat er hier ook prima in!

2 jaar geleden

Hier drie flesjes. ‘S ochtends 180 , bij lunch 120 en voor het slapen 150cc.

2 jaar geleden

Mijn dochter krijgt in de ochtend na wakker worden een fles van 210 en voor het slapen gaan in de avond een fles van 210.

2 jaar geleden

Hier ook 3 flesjes, 's ochtends 180 cc, tussen de middag 120 cc en 's avonds weer 180 cc. Ze gaan niet allemaal meer op sinds een week of 2.

2 jaar geleden

Hier 2 flessen van 210+7 met pap vanaf 8 maanden al

2 jaar geleden

Reactie op Nanda8

Heel simpel, geld 😅 en we waren benieuwd hoe het dan zou gaan aangezien hi ...
Hier wel. Heeft al sinds de 8,5 maand dat hij telkens delen van fles liet staan en met name de middagfles. Die hebben we met de 9 maanden dus laten vallen. In de ochtend krijgt onze kleine man eerst een boterham en dan nog flesje van 150 aangeboden waar hij ongeveer 100 van opdringt meestal en soms wel helemaal. Voor het naar bed gaan nog een fles van 210 maar daar blijft ook steeds vaker 100 van staan. Eet en drinkt de rest van de dag goed dus geef het nu nog echt voor aanvulling maar eigenlijk kunnen we daar ook al in af gaan bouwen weer.

2 jaar geleden

Pff ik wou dat onze kleine al op 2 flessen zat.. Hij zit nog steeds op 4 flessen. Gisteren heb ik geprobeerd de een na laatste fles te laten vallen en ervoor in de plaats had ik hem een beetje yoghurt en een banaan gegeven. Maar toch werd ie in de avond weer hongerig wakker... Ik had gehoopt dat ik nu onderhand wel eens sowieso 1 fles kan laten vallen. Maar het valt gewoon niet mee bij onze kleine pfff. Hij is best hongerig. Ik weet mij soms geen raad. Volgende maand moet ik naar het CB toe.. Nou, die gaan mij denk op mijn vingers tikken....

2 jaar geleden

Mijn dochter van 10 maanden krijgt in de ochtend een bordje pap van 180 kv en in de middag een fles van 180 en voor het slapen fles 180

2 jaar geleden

Reactie op HeeHallo_1994

Pff ik wou dat onze kleine al op 2 flessen zat.. Hij zit nog steeds op 4 fl ...
Hier ook 🤣

2 jaar geleden

Reactie op Love3

Hier ook 🤣
Vandaag weer 3 flessen gegeven omdat het toevallig zo uitkwam.. hij ligt nu al zo'n 2 uur op bed haha! Hoop dat ie lekker doorslaapt en geen knorrend maagje krijgt 🙈😂

2 jaar geleden

Reactie op HeeHallo_1994

Vandaag weer 3 flessen gegeven omdat het toevallig zo uitkwam.. hij ligt nu ...
Hahaha daar kom je vanzelf achter 🤣

2 jaar geleden

Mijn zoontje krijgt ook maar 2 flesjzs van 210+7. En hij doet het heel goed. Dus niks om je zorgen om te maken. Je doet het goed mama!

2 jaar geleden

Hier sochtends 210cc papfles voor middagslaap 180cc en voor het slapen gaan ook 180cc om 19:00u