Hallo,
Ik geef onze dochter van 9,5 maand nog borstvoeding. Ze heeft nog 2 voedingen per dag. Rond 9.30u in de ochtend en rond 20.30u in de avond.
Afgelopen weekend zijn we een weekendje weg geweest zonder kinderen. Daardoor heb ik met momenten ook wat later gekolfd.
Nu heb ik vanochtend om 10.00u op het werk gekolfd en maar 80cc afgekolfd. Normaliter was dit zeker nog 130-170cc
Ik merk wel dat zijzelf ook steeds minder drinkt aan de borst, terwijl ze met de melkvoorraad uit de diepvries telkens een flesje van 200cc leegdrinkt als ik er niet ben.
Ze heeft altijd weinig moeite gedaan om de borst goed leeg te drinken, dus heel veel moeite doen om de productie weer erg te verhogen gaat hem denk ik niet worden. Dit heeft in het verleden al 5 keer voor 'n borstontsteking gezorgd.
Wat denken jullie? Wordt 't langzaam tijd om te stoppen met de borstvoeding?
Ik wilde graag tot een jaar voeden. Heb ik bij mijn zoontje ook gedaan. Maar ik heb nog wel genoeg voorraad in de diepvries om dat jaar borstvoeding te redden.
Een twijfelende mama (voel me nog niet helemaal klaar om te stoppen met het live voeden)
Groetjes Angela