36 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb echt 15 weken bijna niks binnen kunnen houden dus ben blij dat ik nu snoep cravings heb. Altijd al een zoetekauw geweest en moet zeggen dat het de afgelopen wat uit de hand loopt 🤣 maar gun mezelf heel even en probeer het straks wat rustiger aan te doen. Drink ook bijna alleen water en melk 2x PD en zolang je wel 2 stuks fruit eet en probeert lunch en avondeten gezond te houden kom je al een heel eind denk ik.
5 jaar geleden
Ik mag ook graag snoep, eet de meeste avonden ook wel koekjes of chips en overdag ook wel snoep/koekjes. Deed dit bij 1e zwangerschap ook en mijn zoon had een gewoon geboortegewicht. Nu is hij wel een zoetekauw maar komt dit denk ik meer dat hij het altijd van mij ziet em dus ook automatisch sneller iets mee snoept😅
5 jaar geleden
Ik snak naar snoep en chocola maar heb de zwangerschapssuiker en durf helemaal niks te eten helaas
5 jaar geleden
Reactie op Wondertje68
Ik snak naar snoep en chocola maar heb de zwangerschapssuiker en durf helem ...
Herkenbaar ik heb ook zwangerschapsdiabetes en zou zo graag lekker een zak snoep willen opeten🙈 al heb ik wel een goed recept voor koolhydraatarme brownie gevonden en dat helpt wel een beetje😅
5 jaar geleden
Reactie op Wondertje68
Ik snak naar snoep en chocola maar heb de zwangerschapssuiker en durf helem ...
Hoi Wondertje68 voor mij hetzelfde. Af en toe een cheat moment is best prima hoor en verder is het aftellen begonnen en het is voor een goed doel🥰 voor je het weet is het weer voorbij!
5 jaar geleden
Ik eet me echt helemaal dood aan ongezonde zoete dingen!! Voorheen at ik altijd super gezond, veel groente en fruit en ik was me daar ook bewust van. Nu lust ik amper nog groente en voordat ik aan fruit kan beginnen heb ik alweer een pak koekjes open getrokken 👍🏼. Ben trouwens ook al 9kilo zwaarder en ben pas 22+5
5 jaar geleden
Reactie op Manonh91
Oeehh wat is dat recept😁😁
https://www.ketofit.nl/recepten/keto-brownies/ mijn moeder doet een ketodieet dus ze komt vaak met recepten aan☺️
5 jaar geleden
Ik eet eigenlijk alles wat ik tegenkom.. Zowel gezond als ongezond, ik moet wel zeggen dat de redbandmix in de kast erg verleidelijk is!..
5 jaar geleden
Reactie op juultje2020
Ik eet me echt helemaal dood aan ongezonde zoete dingen!! Voorheen at ik al ...
Ja hier dus ook. Groente en fruit maakt me misselijk en door dat toxoplasmose gedoe eet ik eigenlijk bijna ongezonder dan ervoor :( ik pak wel vitaminen om hopelijk iets of wat te compensereb
5 jaar geleden
Veelste veel naar mijn idee, was voor de zwangerschap helemaal geen snoeper, af en toe een kaasplankje of toastjes en een dessert bij het uiteten gaan. Nu eet ik heel de dag door snoep, chips en koekjes. Gisteren een snicker cheesecake gemaakt en die is ook al voor de helft op. Ter compensatie eet ik wel een appeltje in de avond, voel ik me weer een beetje gezond 🤣
5 jaar geleden
Ik eet eigenlijk heel gezond in de basis. Maar zodra mijn bakjes voor op het werk leeg zijn trek ik alles uit de kast. Ook qua avondeten eet ik veeel meer dan voorheen. Dat dat past? Ik denk wel dat suikerverslaving suikerverslaving in de hand werkt. Dus als ik nu een week alleen gezond zou eten dan wordt het daarna ook makkelijker met snaaien
5 jaar geleden
Minder dan anders. Ik kom enorm veel aan, elke zwangerschap weer. Normaal snoep ik dus meer. Wij maken altijd al grote kindjes, dus voor een grote baby ben ik niet bang 🙈
5 jaar geleden
Ik houd het niet echt bij moet ik eerlijk bekennen. Een beetje hetzelfde als hiervoor zou ik zeggen, mss iets meer😊
5 jaar geleden
Ik ben een mega snoepert en dat doe ik nu nog net zo als toen.... Elke avond eet ik chocola en op werk wel eens snoepjes! We mogen al zo veel niet.. haha! Mijn bloeddruk is elke keer perfect en ik kom heel geleidelijk aan! (23 weken en 2 kilo aangekomen) dus prima, niet zo druk om maken! 🥰
5 jaar geleden
Af en toe pak ik wel is wat maar ik let erg op mijn lijn, ik wil niet na de geboorte 200 kilo wegen😬
5 jaar geleden
Ik eet wel elke avond (behalve het weekend) gezond, zoals ik ook deed voor mn zwangerschap. Maar ik houd zo van snoep en chips nu. Ik kan het gewoon niet laten 😂