Ik ben maandag naar de kind & gezin geweest (bezoekje 9 maanden) mijn baby weegt 8,390 en is 70,2 cm. Ik hoor van mensen rond mij dat hij erg weinig weegt. Hoe zit het met jullie baby’s 👶🏻
Ik ben 14jan voor zijn geplande afspraak geweest, hij was toen 7840gr. Vonden ze ook aan de weinige kant, en hij spuugde nog erg veel. Sindsdien er veel aan gedaan, en maandag mochten we extra langskomen om te wegen & meten. Hij woog nu 8750gr! 9 april is hij 10maanden 💙
9 maanden en hij weegt 11.6 kilo met 74 centimeter. Ik kreeg weer te horen dat hij te zwaar is, maar dat vind ik onzin. Ze zijn nog zo klein!
Ik zou me niet te druk maken. Zoveel verschillende mensen = zoveel verschillende babys. 🥰👍🏽als hij verder gezond is en goed ontwikkeld geen stress!
Toevallig vandaag geweest, hier een lange lummel van 78,2 cm en 10,5 kg 🙈 Wij krijgen steeds te horen dat hij zo groot is... Tja, klopt 🤷🏼♀️ Zolang je kindje voldoende drinkt/eet, vrolijk en tevreden is, maakt het allemaal niet zoveel uit denk ik. Wij wegen en meten ook niet allemaal hetzelfde 😉
8,5 kg 71cm maar elk kind is anders en niks over te zeggen over gewicht bij leeftijd. Dan zou je de grafiek moeten bekijken, daarin kan je zien of je kindje te klein is
Dat lijkt me een prima gewicht, tenzij ze vermagerd zou zijn tegenover vorige keer. Belangrijker dan het absolute gewicht, is de curve, denk ik. Mijn dochtertje is binnen enkele dagen 9 maand, meet 70 cm en woog 7,7. Da's minder dan jouw baby, maar ik kreeg te horen dat het helemaal prima was 🤷♀️
Een dochter van 21/06/‘21. Ze is 70cm lang en weegt ongeveer 7,3 kilo. Cb en ziekenhuis/kinderarts vinden dat ze er gezond en goed uitziet dus geen probleem. Haar hoofdomtrek groeit wel goed en dat is het belangrijkste, zei de kinderarts.