61 Reacties
2 jaar geleden
9 maanden en hij weegt 11.6 kilo met 74 centimeter. Ik kreeg weer te horen dat hij te zwaar is, maar dat vind ik onzin. Ze zijn nog zo klein!
Ik zou me niet te druk maken. Zoveel verschillende mensen = zoveel verschillende babys. 🥰👍🏽als hij verder gezond is en goed ontwikkeld geen stress!
2 jaar geleden
Toevallig vandaag geweest, hier een lange lummel van 78,2 cm en 10,5 kg 🙈 Wij krijgen steeds te horen dat hij zo groot is... Tja, klopt 🤷🏼♀️ Zolang je kindje voldoende drinkt/eet, vrolijk en tevreden is, maakt het allemaal niet zoveel uit denk ik. Wij wegen en meten ook niet allemaal hetzelfde 😉
2 jaar geleden
Wij zijn begin deze maand bij Kind&Gezin geweest en toen was ze 68cm groot en woog ze 7.7kg. Mij werd gezegd dat dit perfect op haar curve is 😊
2 jaar geleden
Mijne was vorig maand 9 kilo en 68 cm. Ze vinden hem te kort. Gewicht vinden ze primq
2 jaar geleden
Dat lijkt me een prima gewicht, tenzij ze vermagerd zou zijn tegenover vorige keer. Belangrijker dan het absolute gewicht, is de curve, denk ik. Mijn dochtertje is binnen enkele dagen 9 maand, meet 70 cm en woog 7,7. Da's minder dan jouw baby, maar ik kreeg te horen dat het helemaal prima was 🤷♀️
2 jaar geleden
Bij 9mnd 66cm en 7,35 kg. Maar was ook maar 2,26 kg bij haar geboorte.