11 Reacties
2 jaar geleden
En je hebt duidelijk gezegd dat je de hond niet meer wilt hebben, omdat jij het niet veilig vind voor je kinderen? En dan luisteren ze niet?? Hoezo bepalen zij dat je een hond moet houden die je niet meer wilt hebben?
Misschien toch duidelijker zijn in het feit dat je er geen vertrouwen meer in hebt en je eist dat de hond ergens anders heen gaat?
De veiligheid van kinderen gaan 100% voor, lijkt mij.
2 jaar geleden
Reactie op Pan-Pan
Ik zou het juridisch loket bellen. Volgensmij is deze stichting op tv gewee ...
Kan mij deze aflevering idd ook herinneren. Ze zijn verplicht de hond terug te nemen, is toch ook te gek voor woorden dat je bang moet zijn dat je kind iets wordt aan gedaan door de hond en dat ze er gewoon niks mee doen maar zelf mag je m ook niet ergens anders onderbrengen?
Klinkt als geld willen verdienen maar geen verantwoordelijk willen nemen 😧
2 jaar geleden
Lieverd voorop gesteld echt super naar voor je dat het niet gaat met je kleintjes en je hondje... Houd echter wel je prioriteit in het oog... je kindjes! Je zult het jezelf NOOIT vergeven als die hond je kleine bjt met alle gevolgen van dien. Als de situatie niet veranderd en je hond niet te herplaatsen is of in een asiel te plaatsen is, dan ben ik bang dat er maar 1 ding op zit... bezoekje aan de dierenarts... Super naar en akelig, maar je kids zijn ECHT belangrijker als een hond. Vroeger bij ons thuis ook een hondje gehad die niet te vertouwen was bij kinderen. Had zelfs al een keer bezoek aangevallen met als gevolg bezoekje EHBO. Mijn moeder heeft toen de moeilijke keuze moeten maken om het beesje te laten inslapen ( was nog maar 1,5 jaar ).
Hoop dat je toch nog iets kan regelen met die stichting. Sterkte er mee❤
2 jaar geleden
Toevallig heeft een vriendin van mij dit pas aan de hand gehad.
Hond van een stichting en 2 keer haar gebeten.
Ze deden heel moeilijk over terugnemen en herplaatsen ivm een contract, maar een hond valt (lullig gezegd) onder een product juridisch gezien. Dus je kan van de koop af.
Herplaatsen zij de hond niet. Geef ze wel een termijn van bijv. weken, dan kun je de hond op hun kosten laten opvangen in een pension.
Je kunt zelfs de aanschafkosten terughalen.
Zij heeft het zo gelaten de kosten maar wel druk gezet op het ophalen en herplaatsen van de hond.
Even juridisch loket bellen die kunnen je verder helpen hierin of je rechtsbijstand.
Succes!
2 jaar geleden
Reactie op BabyMaehley
Toevallig heeft een vriendin van mij dit pas aan de hand gehad.
Hond van e ...
* termijn van 2 weken
2 jaar geleden
Reactie op KimH89
En je hebt duidelijk gezegd dat je de hond niet meer wilt hebben, omdat jij ...
Ik heb inmiddels hun beetje bozer benaderd nu komen er zondag mensen kijken ik hoop dat hun hem een nieuw huisje geven
2 jaar geleden
Reactie op Pan-Pan
Ik zou het juridisch loket bellen. Volgensmij is deze stichting op tv gewee ...
Meen je niet ik ga het eens opzoeken