Hallo ouders
Ik moet even dit van me af schrijven 4 jaar geleden adopteerde ik een hondje uit Roemenië. Schat van een hond was het wel met een gebruiksaanwijzing. In 2021 ben ik bevallen van onze zoon en 2022 bevallen van onze dochter. Ik ben al sinds 2021 bezig met onze hond herplaatsen de reden hiervoor is hij wilt vanaf de geboorte onze zoon aanvallen (hij wilt ook, vreemde mensen aanvallen) nu omdat die geadopteerd is mag ik hem zelf niet herplaatsen maar de stichting maar die zien de ernst ervan, geloof ik niet in dat mijn zoon gevaar loopt met onze hond. De hond moet aan de ketting of in de schuur als me kindje aan het spellen is.. De stichting hebben opvang tehuizen maar ze reken het elke keer uit ik ben nu 12 maanden verder vandaag viel die weer uit na me zoon met geluk zat die aan de ketting.
Ik heb inmiddels gedragdeskundige erbij gehad die kon het er niet uit krijgen. Ik voel me zo machteloos ik gun onze hond weer een goed tehuisje zonder kinderen etc en daarnaast ben ik heel bang dat het wel een keer mis gaat.