8 Reacties

2 jaar geleden

Kleinere flessen geven? Het is veel natuurlijker om meerdere kleine(re) flessen te geven/eetmomenten te hebben dan “minder eetmomenten met grotere hoeveelheden”

2 jaar geleden

Kan ook een sprongetje zijn waardoor ze meer energie nodig hebben voor de ontwikkelingen die babys doormaken en daarvoor hebben ze ook meer voedsel nodig om aan de behoefte te voorzien

2 jaar geleden

Laat ik het anders zeggen.. Ze vind de flessen niet zo boeiend.. Als ze de 2de fles krijgt.. drinkt ze die niet op.. Geef ik haar 5 minuten later fruit, eet ze het helemaal op 😅

2 jaar geleden

Wij zijn begonnen met wat fruithapje op brood te smeren. Eten dat ze doet! Wij dachten dat ze gewoon niet zoveel interesse had in brood, maar ze wilde gewoon “iets” erop 🤣

2 jaar geleden

Reactie op Mads9w

Wij zijn begonnen met wat fruithapje op brood te smeren. Eten dat ze doet! ...
Slim dat wou ik idd morgen ook proberen haha

2 jaar geleden

Reactie op Mads9w

Wij zijn begonnen met wat fruithapje op brood te smeren. Eten dat ze doet! ...
iets van fruit op brood gaat bij ons ook goed. Wij hebben zo'n fruitspread. Hij eet zo een hele boterham op haha

2 jaar geleden

Ze gaan nu ook een slaapregressie in en een sprong. Misschien dat dat het is?

2 jaar geleden

Groeispurt? Sprong? Verkoudheid gehad of 1 die eraan komt? Zijn zoveel redenen dat ze soms ineens even wat extra voeding nodig hebben. Gaat wel weer over! Overdag tegen heug en meug volproppen lijkt me ook niet zinvol