20 Reacties
2 jaar geleden
Ik ben in mei in zafiro hotel can picafor geweest in Mallorca. All in met swim up was echt heel goed.
2 jaar geleden
Reactie op Annemieke-D
Ik ben in mei in zafiro hotel can picafor geweest in Mallorca. All in met s ...
Ja die had ik ook al wel gezien, maar ik las dat het zwembad zo koud is en ook het binnen zwembad. Dat vind ik voor een 1 jarige wel een ding. Of viel het mee?
Waren er minpunten of juist pluspunten? Vooral hygiëne en het eten vind ik wel belangrijk.
2 jaar geleden
Reactie op Baby7juni2021
Ja die had ik ook al wel gezien, maar ik las dat het zwembad zo koud is en ...
Het buitenbad was inderdaad echt heel koud maar ik was er in mei. Binnenbad was lekker warm.
Eten was super goed en ik ben echt een zeikerd. Wel pas lunch om 13:00, ik nam vaak bij het ontbijt een boterham voor hem mee.
2 jaar geleden
Reactie op Annemieke-D
Het buitenbad was inderdaad echt heel koud maar ik was er in mei. Binnenbad ...
Oké wij willen in oktober gaan dus dan zal het zwembad ook koud zijn. Wel fijn te weten dat het binnen bad wel warm is. Hij blijft nog even op m'n lijstje staan.
2 jaar geleden
Reactie op KJ4
Wij bij protur safari park geweest in sa coma mallorca. Wel 10/15minuutjes ...
We hebben eindelijk geboekt! Het is protur vista badia geworden. Dat zit naast safari park. Is kleiner, gerenoveerd en we konden een kamer met jacuzzi op het balkon kiezen. We mogen wel gebruik maken van de faciliteiten van safari park. Nu aftellen tot oktober.😊
2 jaar geleden
Reactie op Baby7juni2021
We hebben eindelijk geboekt! Het is protur vista badia geworden. Dat zit na ...
Wat leuk! Wij vliegen over twee weken naar ditzelfde hotel. Eerste keer vliegen met kind.. Spannend 😁
2 jaar geleden
Reactie op SanneBraams
Wat leuk! Wij vliegen over twee weken naar ditzelfde hotel. Eerste keer vli ...
Hey wat leuk en inderdaad spannend. Wij zijn vorig jaar naar Madeira geweest. Toen was hij 5 maanden, maar vind deze leegtijd wel spannender. Ben benieuwd naar jullie ervaring, maar we volgen elkaar op insta dus dat zie ik dan vast voorbij komen.😊
2 jaar geleden
Reactie op Baby7juni2021
Hey wat leuk en inderdaad spannend. Wij zijn vorig jaar naar Madeira gewees ...
Ohjaaa ik zie het nu! 😁😁 wat leuk! Madeira zag er toen ook goed uit inderdaad! Lees idd ook hoe jonger hoe makkelijker het vliegen gaat en dat het vanaf 1 jaar uitdagender wordt. Een hoop vermaak mee aan boord gok ik 😅
2 jaar geleden
Reactie op SanneBraams
Ohjaaa ik zie het nu! 😁😁 wat leuk! Madeira zag er toen ook goed uit inder ...
Haha ja precies veel vermaak en snacks mee.🙊 En verder maar hopen dat ze dan voldoende afleiding hebben. Ik vind het wel erg fijn dat Mallorca niet zo lang vliegen is.
2 jaar geleden
Reactie op Baby7juni2021
Haha ja precies veel vermaak en snacks mee.🙊 En verder maar hopen dat ze d ...
Ja precies! Daar hebben we het ook een beetje op uitgezocht. Maar goed, je bent natuurlijk wel ook zoveel uur van te voren op het vliegveld en naar het hotel is ook nog een uur rijden. We gaan het wel zien 😁
2 jaar geleden
Reactie op SanneBraams
Ja precies! Daar hebben we het ook een beetje op uitgezocht. Maar goed, je ...
Ja dat is ook zeker waar. Je bent zeker een flink aantal uur bezig. De transfer zie ik ook wel tegen op. Gaan jullie met de busreis of privé?
2 jaar geleden
Wij zijn keer met de bus gegaan, moesten toen eerst nog een uur wachten tot hij vertrok en toen nog een uur in de bus. Deze keer hebben we gekozen voor gemak en direct taxi genomen, 80-100 euro en binnen een uur op je bestemming. Hadden even gepeild of de bus al vol zat of we nog lang moesten wachten en toen dus voor gemak gekozen! Denk beetje afhankelijk welk tijdstip het is en hoe je kleintje er dan ook bij zit wat prettig is om te doen ;).
2 jaar geleden
Reactie op KJ4
Wij zijn keer met de bus gegaan, moesten toen eerst nog een uur wachten tot ...
O fijn om te weten. Ja ik denk er ook aan om ter plekke te beslissen. Met de taxi scheelt op die manier wel veel tijd! Jullie hebben op het vliegveld dus een taxi gepakt zonder vooraf te reserveren?
2 jaar geleden
Reactie op Baby7juni2021
O fijn om te weten. Ja ik denk er ook aan om ter plekke te beslissen. Met d ...
Ja! Heb je een taxi standplaats op het vliegveld, staan de taxis gewoon klaar. En kunnen ze een kinderzitje uit een schap pakken. Op de terugweg had het hotel een taxi gebeld en op aanvraag ook een kinderstoel meegenomen.
2 jaar geleden
Reactie op KJ4
Ja! Heb je een taxi standplaats op het vliegveld, staan de taxis gewoon kla ...
O wat van zo geregeld met het kinderzitje. Goed om te weten, dankjewel.
2 jaar geleden
Reactie op Baby7juni2021
Ja dat is ook zeker waar. Je bent zeker een flink aantal uur bezig. De tran ...
Ons plan was met de busreis. Maar nu ik de reactie van KJ4 lees denk ik dat we ook ter plekke gaan beslissen ja. Als het zo makkelijk gaat met autostoeltje enzo ook... Eerst nog een moeten wachten voordat die bus uberhaupt vertrekt zie ik niet zo zitten 🙈