9 Reacties
4 jaar geleden
bij ons was het advies om hem op z'n zij te leggen en het flesje ook zijwaarts. dit was voor om hem meer moeite te laten doen en dat we het niet zo in z'n keel goten als het ware. maar dit was omdat hij moeilijk de borst pakte en de fles dus niet te makkelijk voor hem maakte, en dus niet voor het lucht happen.
4 jaar geleden
Bij ons werd flesje geven op de zij juist geadviseerd tegen lucht. Onze dochter heeft verborgen reflux en krijgt ook flesje onze cb gaf aan om haar op de zij te leggen iets erachter ofzo en dan het flesje ook via de zij geven. Misschien komt de lucht dan toch van jou manier van voeding geven.
Het hoeft natuurlijk ook niks met de houding te maken te hebben. Kan ook zijn dat ze gulzig drinkt
4 jaar geleden
En dan zeggen ze dat vrouwen eigenwijs zijn.. 🤭
Mijn vriend luistert over het algemeen wel naar mij, want ik ben meer thuis met de kleine en ben ook degene die naar het cb gaat.
Hier ook geven we de kleine ook voornamelijk rechtop de fles, gewoon in onze armen. Dit omdat hij sinds korte tijd uit maat m speen drinkt want s deed hij te lang over, alleen verslikt hij zich nog wel eens met de m.
4 jaar geleden
Ik trek mijn knieën op en we kijken elkaar aan..
Weet de kinderarts en CB.. en vinden het een goede houding..
Op de zij is ook een goede houding, kregen wel de tip linkerzij.. I.v.m. het maagje, is fijner voor de baby...
Succes 🙂