14 Reacties

2 jaar geleden

Ach hier echt precies hetzelfde sinds een maand ofzo. Ik lees even mee😅

2 jaar geleden

Mijn zoontje heeft dit een tijdje terug een hele periode gedaan, niet alleen bij het avondeten overigens.. en vandaag deed hij het weer bij alle maaltijden en tussendoortjes. Ik hoo dat het eenmalig een dagje is, want leuk is anders. Ik heb helaas geen idee wat het is! Te hongerig of juist geen trek.. zelf willen doen? Ik heb toen wekenlang van alles geprobeerd, maar pas na een antibioticakuur werd het beter, ik denk zelf dat het een keelontsteking is geweest toen. Maar nu? Geen idee.. misschien weet iemand anders het hier!

2 jaar geleden

hier precies het zelfde…. vanavond full grown temp…. heb der uit der stoel gehaald en in de hoek gezet ….ze zijn lekker aan het uitproberen dat weet ik wel😅

2 jaar geleden

Hier onlangs ook 1 avond gehad zoals je omschrijft. Nam wel een hap maar bij elke hap heel hard huilen. Was echt niet heet, en als die het niet lekker zou vinden zou je denken spuugt die het wel uit, maar bleef wel happen, heel gek. Daarna niet meer gebeurd.

2 jaar geleden

Hier ook sinds een poosje! Ene dag wel, andere dag niet, ene eet moment wel, andere niet 🤷🏻‍♀️ Ik snap er niks meer van! Iets met 'het is een fase'? 🤞🏻

2 jaar geleden

Als het alleen met warm eten is kan het tandjes zijn of iets dat niet prettig voelt in de mond. Hier ook wel eens zo nu en dan paar dagen gehad fruit of boterham ging er dan vaak wel redelijk in.

2 jaar geleden

Zou het vermoeidheid kunnen zijn? Wel honger hebben maar weinig energie en kost moeite dat ze moet gaan eten? Misschien proberen net een halfuurtje eerder te eten kijken of dat verschil maakt.

2 jaar geleden

Heb niet het idee dat het vermoeidheid is.. meestal is ze tussen 15.30 en 16.00 wakker en dan net na 17.00 eten, maar heb dus geen idee 😅

2 jaar geleden

Hier ook een tijdje gehad! Iets anders eten aanbieden of zelf laten doen was de oplossing maar het was met name een fase😅

2 jaar geleden

Misschien tandjes? Hier hielp het iig om het grootste deel van zn avondeten weer gewoon te pureren. En dan houd ik een paar stukjes achter de hand zodat ie dat lekker ‘zelluf’ kan doen. Nu loopt het weer wat gezelliger
Ons zoontje wordt boos als we hem helpen met eten hij wil alles zelf doen maar soms gaat dat een beetje lastig. Dan en geven we hem een extra lepen en laten we hem ons ondertussen ‘voeren’ en spaaien we ondertussen snel het eten in zijn mond. 😜 Met een beetje afleiding gaat het vaak wel goed hier

2 jaar geleden

Hier gebeurd dat ook weleens, als ik hem dan eerst voed (borstvoeding of een klein flesje) en daarna opnieuw aan tafel zet gaat hij wel lekker eten. Ik heb geen idee waarom hij het doet, alleen wel dat dit bij ons de oplossing is.

2 jaar geleden

Reactie op JetteA

Hier gebeurd dat ook weleens, als ik hem dan eerst voed (borstvoeding of ee ...
Hier net zo, even voeden (bv) en daarna is het over. Of hij dan dorst heeft of even geborgenheid nodig heeft (of beide) geen idee maar het helpt wel 💚

2 jaar geleden

Hier ook meerdere keren gehad.. Combi van de reacties hier onder: -tandjes: het eten was te warm, brood ging er zo in.. even een paar dagen het avondeten koud laten worden. -zelf willen doen! Nu met 2 lepeltjes, 1 voor hemzelf om lekker mee te proberen en 1 voor mama om daadwerkelijk eten naar binnen te krijgen.. - te moe! Een paar weken geleden ben ik om 16.30u al gaan eten omdat hij na 17u zo'n 'vermoeidheidshuilbui' kreeg als hij niet zijn gang kon gaan.