13 Reacties
2 jaar geleden
Hier hetzelfde. Voel nog geen puntjes maar hij jammert de hele dag. Niks is goed. Ik blijf de hele dag tegen mijzelf zeggen: het is een fase het is een fase( maar heel eerlijk ik wordt er gek van🙈). Gelukkig is het weekend en kunnen we veel afwisselen zodat we soms even tijd voor ons zelf hebben.
2 jaar geleden
Reactie op Kelsey32
Hier hetzelfde. Voel nog geen puntjes maar hij jammert de hele dag. Niks is ...
Pff ja… Ik voel me ook schuldig dat ik zo denk en er zo gek van wordt. Want hij is nooit zo verder. Maar goed misschien ben ik daardoor verwend.
Hopelijk gaat het echt snel weer beter. Succes ook voor jou!
2 jaar geleden
Reactie op L202021
Pff ja… Ik voel me ook schuldig dat ik zo denk en er zo gek van wordt. Want ...
Ik voel mij zelf ook wel eens schuldig hoor. Maar dan denk ik het mag best wel even.
Hier ook altijd een super makelijk mannetje die altijd alles wel goed vond zich zelf prima even 45 min zelf kon vermaken.
Maar er gebeurt ook zo veel in dat koppie dat ik dan ook weer denk ach mannetje wat gebeurt er toch allemaal met jou.
We kunnen dit💪over een paar weken denken we ach was dit het hihi
2 jaar geleden
Hier precies zo'n zelfde ventje. Altijd vrolijk, kan goed zelf spelen, slaapt goed (niet door maar na die 1e nachtvoeding kan ik hem altijd meteen wegleggen). Maar sinds een paar dagen is het direct mopperen en huilen als ik even weg loop, is niks goed (wipstoel/liggen/zittend spelen) en krijsen als hij wordt omgekleed of in bed gelegd. Vannacht was helemaal dramaaaa.... vanaf 4u bezig geweest om hem een soort van slapend te houden. Steeds als ie sliep werd je na 15 min weer krijsend en spartelend wakker. Zo ken ik mn kind absoluut niet. Hij heeft eigenlijk nooit echt last van sprongen, maar ik wijt het nu maar aan sprong 6. Ik zie ook echt dat het kruipen hem ineens gaat lukken enzo, dus indd... het is een fase, het is een fase, HET IS EEN FASE. Maar man, wat ben ik blij dat ik morgen kan gaan worden, haha
2 jaar geleden
Onze dochter had dit vorige week. Echt 3 dagen dat niets goed was. Verschonen, gaan slapen, in de eetstoel zetten voor te eten,... Echt bij alles begon ze te zeuren. Ook lichte verhoging (38°C). Dutjes overdag waren een ramp. Gelukkig sliep ze wel 's nachts verder door. 🙌🏻 En nu was ik gisteren aan het kijken of er al een tandje bij was gekomen. En jawel het 5de tandje komt erdoor. Dus daarom was ze waarschijnlijk zo lastig. Nu is ze al enkele dagen terug een vrolijk meisje. 😊
2 jaar geleden
Reactie op Eveline..
Onze dochter had dit vorige week. Echt 3 dagen dat niets goed was. Verschon ...
Ahhh wat fijn dat het nu weer goed gaat! Dan is het dus echt aan het tandje te wijten ja. Ik denk dat dat hier ook zo is… Maar tot nu toe nog geen derde tand gevoeld. Maar als ik jouw verhaal hoor denk krijg ik wel weer goede hoop dat het over gaat haha
2 jaar geleden
Reactie op L202021
Dat merk ik ook bij hem ja. Als je maar eventjes weg loopt is hij gelijk aa ...
Het is altijd een combinatie. Bij ons standaard een sprong gelijk met verkouden of iets anders. Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan 😁.
2 jaar geleden
Reactie op L202021
Dat merk ik ook bij hem ja. Als je maar eventjes weg loopt is hij gelijk aa ...
Bij ons bleken dit klachten die bij oorontsteking horen. Dag van het huisartsbezoek sprong een kant zelfs open, heel sneu.
Misschien dus ook even laten nakijken of er iets fysiek is ipv alleen ontwikkelingsfase?
2 jaar geleden
Onze kleine heeft dit ook. Maar er zijn 2de boventandje zit allemaal te vervelen al een paar dagen. Ook veel jengelen. Gisteravond toen we hem in bed hadden gelegd voor de nacht was het ook mot. Wat echt nooit is. Door die tandjes is ie ook redelijk goed verkouden geworden (lage weerstand) dus dat kan er ook nog wel bij. Die tandjes zijn zo vervelend. Misschien ook wel beetje verlatingsangst. Zou ook nog kunnen. Maar ik denk dat ie toch gewoon lichamelijke ongemakken heeft zoals de tandjes en verkoudheid. Het gaat weer voorbij.. Zo denk ik altijd maar 😆👍