11 Reacties

één jaar geleden

Lastig inschatten altijd he! Lijkt mij van niet… ik zou kleding als normaal maar zeker niet warmer. Beterschap!

één jaar geleden

Ik bedoel dus; lijkt mij niet teveel 😊

één jaar geleden

Reactie op Livia 👶

Lastig inschatten altijd he! Lijkt mij van niet… ik zou kleding als normaal ...
Ja ik vind dit altijd zo moeilijk. Ik raak ook altijd in de stress als ze koorts heeft.

één jaar geleden

Ik zou slaapzak met mouwen doen. Koorts zakt door pcm en dan koelen ze zo af. Zeker als het 16 graden is.

één jaar geleden

Reactie op Livia 👶

Lastig inschatten altijd he! Lijkt mij van niet… ik zou kleding als normaal ...
Dit indd. Gewoon aankleden zoals je dat altijd doet. Niet meer doen en ook niet minder. Hoeveel dat precies is zal per kind/kamer etc verschillen.

één jaar geleden

Ik zou ook slaapzak met mouwen doen

één jaar geleden

Dank jullie wel ik ga de mouwen erop zetten

één jaar geleden

Ik doe altijd 1 laagje minder als hij koorts heeft. Want die paracetemol werkt ook weer uit snachts. Maar ik doe ik maar wat..

één jaar geleden

Ik zou ook een laagje minder doen dan normaal. En wellicht je wekker zetten zodat je midden in de nacht nog even naar haar toe kan gaan om haar nekje te voelen. Als ze heet en/of klam voelt, dan meer laagjes uit. Paracetamol werkt op gegeven moment ook weer uit. Ik vind zo'n extra check snachts altijd wel fijn ook voor m'n eigen gemoedsrust 😊

één jaar geleden

Ik zou vooral de sokken uit doen. Koorts zakt sneller als de voeten cool zijn. Beterschap! hoop dat je dochter snel beter wordt❤️

één jaar geleden

Reactie op NS1990

Ja ik vind dit altijd zo moeilijk. Ik raak ook altijd in de stress als ze k ...
Snap ik en herkenbaar. Ik probeer me altijd maar voor te houden dat koorts een teken is dat het lichaam juist heel goed aan het werk is. Het doet precies wat het moet doen om beter te worden 😊. Hoop dat het inmiddels weer wat beter gaat 🍀