Onze zoon is een goede slaper, altijd geweest. Met periodes dat het even iets minder was, maar we mogen niet klagen. Nu ongeveer 22 maanden oud.
Ik ben nu hoog zwanger. De dagen dat hij overdag 1 uur slaapt, is hij vroeg wakker om 5 uur.
De dagen dat hij overdag meer slaapt (thuis) ongeveer 2 uur, slaapt hij gewoon tot een normale tijd in de ochtend namelijk tussen 6 en 7 uur wakker.
Door mijn zwangerschap snurk ik dus mijn partner en ik slapen nu de laatste weken tot de bevalling regelmatig apart. De dagen dat ik boven slaap (zelfde verdieping als zoon) lijkt hij vroeg wakker te zijn en de dagen dat mijn partner boven slaapt, lijkt hij niet vroeg wakker te worden.
Nu ga ik snachts er vaak uit omdat ik moet plassen. Kan dit er nog mee te maken hebben?
zit echt even met handen in het haar. Tekens zo vroeg wakker en precies tijdens deze periode is gewoon erg vervelend. Ik wil het graag oplossen voordat de baby er komt gezien we dan juist gebroken nachten hebben en ik hoop dat mijn zoontje dan normale tijden aan kan houden, zodat we na een flesje in de nacht nog even kunnen slapen.
Als m’n zoontje naar bed wordt gebracht, middag of avond, is het nooit een drama. Hij gaat zo goed als altijd binnen 5 minuten zonder mekkeren slapen.
Zal die gewoon heel moe zijn? Last hebben van mijn toiletbezoeken in de nacht? Of juist te veel slapen overdag? Of is er iets anders aan de hand. Help!!