26 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op MamaVanIsabella
Ik heb hem even opgezocht maar wat een leuke!
Ja is echt heel leuk. Wij gebruiken de kinderwagen voor de jongste en mijn oudste van 2.5 jaar gaat altijd overal mee op zijn fiets🤗
2 jaar geleden
Wij weten nog niet zo goed wat we gaan halen, het idee was een Pikler driehoek. Maar omdat hij al heel lang de drang heeft om overal op te klimmen konden we niet langer wachten met de aankoop 😛 nu dus iets anders verzinnen.
Ben wel benieuwd of je bij een eerste verjaardag ook lekkers of cadeautjes uitdeelt op de opvang. Wat gaan jullie doen?
2 jaar geleden
Reactie op estelerr_
Wij weten nog niet zo goed wat we gaan halen, het idee was een Pikler drieh ...
Ik weet toevallig dat ze bij de opvang waar mijn zoontje naar toe gaat liever niet hebben dat hij wat lekkers uitdeelt. Ze hebben daar (als ik me niet vergis) 3 soorten potjes met wat gezonde lekker dat al dan wordt uitgedeelt. Ik kwam pakze-in.nl tegen.
Ze hebben wel leuke dingen zag ik.
Ga zelf mini bellenblazen of mini uitdeelboekjes uitdelen denk ik.
2 jaar geleden
Reactie op wardy
Vanaf hoe oud worden die dingen meestal gebruikt?
Op de doos van de Pikler driehoek staat 12m maar heb online (insta/youtube) gezien dat jongere kinderen er ook al mee kunnen spelen. Onze zoon is echt constant overal aan het klimmen, op ons, op de bank, op zn loopfiets, op zn omgevallen loopkar, uit zijn eetstoel en ook in de box 😅 vandaar dat we het nu alvast hebben gekocht.
Gisteren in elkaar gezet, hij weet nog niet zo goed wat ie er mee moet geloof ik, nog een beetje in de verkenningsfase 😅 hij heeft vooral eromheen gelopen, eronderdoor gekropen en geprobeerd via het klimbord/glijbaan omhoog te klimmen.