40 Reacties

5 jaar geleden

Ik volg ! 😄

5 jaar geleden

Ik wil een cake bakken deze in de lengte door 2en snijden. Roze en blauwe botercreme en tussen. En op het gesneden plakje de uitgerekende datum schrijven met chocolade stiften en ze dan gezellig uitnodigen op de koffie

5 jaar geleden

Ik wou exact dezelfde vraag typen 😊 ik volg dus. Ik heb al veel gezocht maar vind niets origineels

5 jaar geleden

Reactie op G_F

Ik wil een cake bakken deze in de lengte door 2en snijden. Roze en blauwe b ...
Wat leuk! Ik heb helaas niet zo'n baktalent

5 jaar geleden

Reactie op Nadiaaaa

Voor m'n beste vriendin ga ik een doos verse macarones kopen en in het hoekje ipv een macarone een teut stoppen. Ze grist die doos altijd open omdat ze die zo lekker vind en dan... Tadaa

5 jaar geleden

Ik ben zelf niet van de over-creatieve ideeën zoals taarten met muisjes of rompers met teksten. Ik heb gewoon een mooi pakje besteld bij Noppies en geef mijn vader het shirtje en mijn moeder het broekje. Dan weten ze genoeg 😊

5 jaar geleden

Heb het simpel gehouden. Sokjes gekocht voor mijn vader met i love opa . En een slabbetje met de tekst als papa en mama nee zeggen dan mag het bij opa en oma wel. Dat heb ik gegeven aan mijn schoonouders

5 jaar geleden

Eerste keer hebben wij een flesje+ speentje en dergelijke in cadeau tasje gedaan... En deze keer tompouce gekocht en bij de Hema hebben ze prikkertjes met een wolkje en hello baby erop.. deze erin geprikt.. En gegeven bij de koffie 🙂

5 jaar geleden

Ik heb voor mijn zusje een invulboekje gekocht "mijn tante en ik". Huiswerk dus, kan ze de komende 18 jaar foto's in plakken en stukjes in schrijven😉 Voor mijn ouders een ontbijtplankje met Eten bij opa en oma erop en een nijntje, met een boekje van Nijntje. 😍

5 jaar geleden

Hoe moeilijk misschien ook, maar ik wil wachten tot 12 weken. Komt door het verlies van vorig jaar. En dan met Sinterklaas bekend maken. Hopelijk kunnen we tegen die tijd weer (meer) 6 volwassen ontvangen. Zo niet dan 2x Sinterklaas vieren🤣 Het lijkt me leuk dat onze dochter van 3 de rits echofoto's uit de zak van Sinterklaas pakt ipv een cadeautje 🙃 En dan filmen hoe de opa's, oma's, ooms en tantes reageren.

5 jaar geleden

Bij ons krijgen de ouders en broers en zussen dit fotolijstje, gisteren al aan de schoonfamilie gegeven 😁 morgen is mijn familie aan de beurt

5 jaar geleden

Reactie op Amy130621

Bij ons krijgen de ouders en broers en zussen dit fotolijstje, gisteren al ...
Hihi wij hebben hetzelfde!!

5 jaar geleden

Wij hebben een fotolijstje gegeven met de tekst: mag ik vanaf (uitgerekende maand) in dit fotolijstje? Met eronder een afbeelding van een ooievaar met een kindje. En daaronder -X- Baby (eventueel achternaam). 😊

5 jaar geleden

Reactie op Nadiaaaa

Bij de HEMA kan je ook kleine gebakjes met foto's erop laten bedrukken en bezorgen. Die kan je zelf nog aanpassen. Bijvoorbeeld foto van jullie twee met de positieve test. En dan daaronder de uitgerekende datum.

5 jaar geleden

Bij de eerste op verschillende manieren. Familie zoals ouders en broers een fotolijstje met een gedichtje erin, overgrootoma een rompertje. Vrienden rond sinterklaas verteld (ik kwam er 3 jaar geleden ook in oktober achter dat ik zwanger was) met 4 chocolade letters: b a b y en dan gehusseld geven zodat ze het zelf moesten uitzoeken. Was een groot succes ☺️ en aan de rest via social media met een foto van de echo, een romper en een knuffeltje. Voor deze zwangerschap weten we nog niet hoe we het bekend gaan maken. Vind het wel leuk om m'n zoontje een trui aan te trekken met ik wordt grote broer oid. We hebben nog even om na te denken gelukkig.

5 jaar geleden

Ik wil kerstballen met tekst geven: opa oma enz :)

5 jaar geleden

Bij de eerste hadden we kraskaarten voor de schoonfamilie met “je wordt opa/oma/oom”. En voor mijn ouders een kaart met “jim meie wer Pake & Beppe wurde”. Nu hebben we het bekend gemaakt door onze dochter het shirt met “ik word grote zus” op mijn profielfoto aan te doen bij onze ouders. Duurde overigens erg lang voor ze het door hadden haha, alleen mijn moeder zag het gelijk. Heel grappig 😁

5 jaar geleden

Bij de eerste hadden we kraskaarten voor de schoonfamilie met “je wordt opa ...
Leuk.. wij doen het ook met kraskaarten 🥳

5 jaar geleden

Ik heb deze laten maken 🥰 We gaan hem morgen aan mn ouders geven.

5 jaar geleden

Ik heb deze laten maken 🥰 We gaan hem morgen aan mn ouders geven.
Wauw mooi hoor waar heb je die laten maken nergens te vinden.