22 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb voor mijn zoontje uv pakje van Lassig. Ook een zwembroekje/luier, uv shirt en zonnehoed van Lassig. Die pak ga ik ook even kijken voor mij zoontje. Ziet er goed uit.

2 jaar geleden

Hoe valt de maat van de ielm pak. Mijn zoontje draagt nu maat 74. Is maat 80 dan beter om te halen nu we richting voorjaar gaan?

2 jaar geleden

Ik ben ook benieuwd naar hoe de maat valt! Zijn zo leuk!

2 jaar geleden

Reactie op Hanie

Hoe valt de maat van de ielm pak. Mijn zoontje draagt nu maat 74. Is maat 8 ...
Vallen groter. Mijn meisje zit nu ook in 74, pak is maat 80. Ze heeft nog ruimte ☺️ en het is fijn dat bij de handjes en voetjes goed dicht zit!

2 jaar geleden

Reactie op Babygirljune

Vallen groter. Mijn meisje zit nu ook in 74, pak is maat 80. Ze heeft nog r ...
Althans de romp valt wel op maat denk ik, armpjes en beentjes iets langer.

2 jaar geleden

Ik heb er ook een, nog niet aangehad maar ik denk dat ik haar binnenkort met mooi weer eens op het gras laat kruipen in dat pak. Op de opvang hebben veel kindjes ze ook. Mij lijt het trouwens niet heel warm, ik ben wel geneigd om er dikke wolletjes onder te doen.

2 jaar geleden

Ja ze zijn vaak in de sale of op marktplaats praktisch nieuw. Niet heel warm dus wel wat van wol eronder maar voordeel waterdicht

2 jaar geleden

Reactie op Baby56

Ik heb er ook een, nog niet aangehad maar ik denk dat ik haar binnenkort me ...
Had inderdaad wel gelezen voor in de winter er een vest onderaan te doen inderdaad. Maar ik heb hem meer voor het voorjaar gehaald (eind maart ). Anders heb ik nog een wollen pakje die er mooi onder kan, wil het skipakje wel al snel te klein worden.

2 jaar geleden

Hier ook een ielm fan! Mijn oudste twee hebben ze aan bij wind, regen, modder, boswandeling. Doordat ze winddicht zijn zijn ze lekker warm maar niet te vergelijken met een skipak. Ze vallen ruim waardoor ze het lang kunnen dragen. ielm heeft vaak aanbiedingen dus zeker in de aanbieding kopen! Echte topkwaliteit!

2 jaar geleden

Ja hier ook groot fan! Ideale pakken, m'n zoontje van 4,5 draagt 'm nog steeds 🥰

2 jaar geleden

Ik kreeg weer een mail: 65% korting! Echt de moeite waard!

2 jaar geleden

Reactie op NinaLu

Ik kreeg weer een mail: 65% korting! Echt de moeite waard!
Mijn 5 en 3 jarige dragen èn passen nog steeds de pakken van vorig jaar, kunnen dus wel 2 jaar mee omdat ze ruimer vallen èn vanwege de elastische afsluiting bij de polsen en enkels.

2 jaar geleden

Wij hebben er ook 1 gekocht. Mijn meisje gaat langzaamaan naar 74 dus maat 80 besteld. Nog even op de groei!

2 jaar geleden

Je kan ze best iets groter kopen. Omdat het bij de polsjes en enkels goed afsluit!

2 jaar geleden

Hier draagt ze het pak nu best vaak. Wollen jasje eronder, bivakmuts en dan maat 86 ielm pak (draagt meestal maat 80). Op de opvang speelt ze er ook al mee buiten met van die waterdichte sloffen erbij.

2 jaar geleden

Ik twijfel welke maat ik zal doen. Hij is bijna 9 maanden en draagt nu 74. 80 of 86 doen?

2 jaar geleden

Hoi, misschien een domme vraag: waarom is zo’n pak handig voor een kindje wat nog niet kan lopen?

2 jaar geleden

Reactie op cursor

Hoi, misschien een domme vraag: waarom is zo’n pak handig voor een kindje w ...
Wij gaan in de meivakantie naar een vakantiepark waar ook een meertje/zand bij zit. Dus dacht als ze dan wel in het zand zit te spelen of ergens anders blijft ze in ieder geval droog/warm. Ook leek het mij handig voor als ze op de fiets zit ☺️

2 jaar geleden

Reactie op MamavanFreek

Ik twijfel welke maat ik zal doen. Hij is bijna 9 maanden en draagt nu 74. ...
Ik zou dan 86 doen. Kan die nog even mee. Mijn meisje zit nu in 68 maar gaat langzaam naar 74 Ik heb maar 80 besteld

2 jaar geleden

Reactie op cursor

Hoi, misschien een domme vraag: waarom is zo’n pak handig voor een kindje w ...
Het is wind en waterdicht dus dat is fijn op de fiets en in de draagzak. Zeker met de storm die we gehad hebben. Op de opvang speelt ze er mee buiten, ze zit er mee op het gras te spelen en beetje kruipen lukt er ook wel mee.