22 Reacties

één jaar geleden

Ik lees mee.. precies hetzelfde hier, hele tijd uit schudden/uittrekken en 5 min daarna drama maken want ze heeft het toch koud🥹

één jaar geleden

Geen tip. Ons zoontje deed dit eerst ook, z’n handschoentjes leken wat strak te zitten. Dus een grotere maat gekocht, nu laat hij ze aan.

één jaar geleden

Hier ook een iets grotere maat, zo komen ze wat verder over z'n onderarm. Eerst handschoenen aan en dan pas jas en dan zitten de handschoenen vast door de jas. Zo krijgt hij ze bij ons niet uit.

één jaar geleden

Hier lukt t als ik ze in de mouw van haar jas doe. Dus niet erover maar erin stoppen. Dan laat ze ze aan

één jaar geleden

Helaas geen tips! Hier lukte het in het begin ook niet, maar denk dat hij de afgelopen dagen goed heeft gemerkt dat zn handjes zonder handschoenen wel heeeeeel koud aanvoelen dus nu laat hij ze gelukkig wel aan. Succes!

één jaar geleden

Reactie op estelerr_

Helaas geen tips! Hier lukte het in het begin ook niet, maar denk dat hij d ...
Hij weet het zelf ook heel goed dat het superkoud is.. Maar hij is ontzettend eigenwijs😂🙈

één jaar geleden

Wij hebben handschoentjes met klitteband ( ski handschoentjes, zaten bij een skipak). Die maak je strakker na het aandoen dus kunnen ze niet meer zelf uittrekken. We doen ook nog eerst de handschoenen aan en dan de jas.

één jaar geleden

Ik zing tegenwoordig het liedje van "het is winter bibber bibber" als ik hem aankleed. Dit werkt wel heb ik het idee, dat hij daardoor snapt waarom het is. En we doen de handschoenbox af en toe haha dus beide met handschoenen aan een box geven aan elkaar. Vindt hij leuk en tot nu toe werkt het 🤣

één jaar geleden

Reactie op Suus31

Ik zing tegenwoordig het liedje van "het is winter bibber bibber" als ik he ...
Hahaha leuk liedje van Juf Roos 😂

één jaar geleden

Reactie op Suus31

Ik zing tegenwoordig het liedje van "het is winter bibber bibber" als ik he ...
Misschien moet ik het ook eens gaan zingen😶😂

één jaar geleden

Reactie op Madagascar

Wij hebben handschoentjes met klitteband ( ski handschoentjes, zaten bij ee ...
Oeh das handig ja! Ik ga eens kijken of ik ze zo los kan vinden ergens!

één jaar geleden

Ik heb gewoon vastgemaakt met keukenelastiekjes 😂

één jaar geleden

Ik heb gewoon vastgemaakt met keukenelastiekjes 😂
Had ik ook geprobeerd.. maar meneer kreeg ze gewoon uit😂

één jaar geleden

Ik lees mee.. eerst alles prima: muts, sjaal, wanten. Nu wil ze helemaal niks meer. Net nu het zo koud is 🤪 En huilen in de kinderwagen (want veel te koud) maar aandoen? Ho maar

één jaar geleden

Reactie op amber1234

Ik lees mee.. eerst alles prima: muts, sjaal, wanten. Nu wil ze helemaal ni ...
Hier ook.. Zijn sjaal laat ie dan enigzins nog wel aan! Maar zodra ik de voordeur opendoe als we weer thuiskomen na het wandelen probeert ie hem altijd heel agressief van zijn nek te halen. Wat dan niet lukt natuurlijk. Hij heeft echt 0,0 geduld wat dat betreft haha!

één jaar geleden

Sinds die ziet dat ik zelf ook muts sjaal handschoenen aan heb laat die ze aan. Je kan eventueel wel lange sokken kopen die eerst over de handen aan trekken en dan pas de jas aan doen.

één jaar geleden

Bij ons helpt het om eerst de handschoenen aan te doen en dan de jas, de handschoenen zitten dan klem in de mouwen.

één jaar geleden

Inderdaad eerst wanten aan en daar de jas overheen. Wanten komen tot halverwege armpjes dus gaan niet zo snel uit.

één jaar geleden

Dank allemaal voor de tips! 😁

één jaar geleden

Die van ons precies hetzelfde. Helemaal hysterisch als de handschoenen in beeld komen. Bijzonder genoeg vind ze het prima als ik dikke sokken over haar handen trek (van die slof sokken). Vind ze grappig om zo’n sok beestje mee na te doen. Dus ons kind gaat tegenwoordig naar buiten met sokken ipv handschoenen 🤣 Werkt fantastisch