33 Reacties
2 jaar geleden
Hier ook slapeloze nachten. Weer willen drinken in de nacht. Vanaf 3.0 0 steeds wakker om de uur. Alleen in slaap te krijgen als je met hem gaat lopen.
Hij heeft ook een oorontsteking dus kan ook daardoor komen..
2 jaar geleden
Reactie op Baby56
Hier kwam rond sprong 6 precies het eerste tandje door daarna de eerste ke ...
Wauw, onze dochter gaat nog lang niet zo hard. Begint nu pas met omrollen, maar ook dat heeft ze pas 3x gedaan. Ze is nu 7 mnd. Zelfstandig zitten lukt dan weer wel bijna. Ze wil ook het liefst zitten. Liggend spelen vind ze minder leuk.
2 jaar geleden
Reactie op Sannesom
Wauw, onze dochter gaat nog lang niet zo hard. Begint nu pas met omrollen, ...
Ze is ook wel wat ouder, met 39 weken geboren en volgende week alweer 9 maanden. Het kruipen begon precies met 8 maanden en net daarvoor kon ze zelf in zit positie komen. Tijgeren het
Heeft ze nooit gedaan dus met 7 maanden deed ze ook vooral zittend spelen (wilde ook niet liggen).
Als ik van de uitgerekende datum uitga zijn er morgen uit sprong 6. Ze is echt veel vrolijker weer en de afgelopen 2 nachten waren beter dan ooit (1-2 nachtvoedingen). Ze kan nu wel veel langer wakker blijven lijkt net. Het ochtendslaapje deed ze vandaag pas na ruim 3 uur ipv 2 uur en gisteren hadden we dat smiddags dat ze heel lang wakker en vrolijk bleef.
2 jaar geleden
Reactie op Roan1991
Hoe gaat het bij iedereen?
Volgens de oei ik groei app hebben we nog 15 dag ...
Sinds we deze sprong uit zijn is het alleen maar verslechterd haha 😭😂 Drinkt zijn flessen niet goed leeg. Eet zijn avondeten niet meer goed. At normaal gesproken zo een heel potje weg. Maar hij heeft ook veel poepluiers.. Dus ik denk dat zijn tandjes ook zitten te vervelen. Vandaar misschien ook wel dit gedrag. Ook snachts vaker wakker enz. Achja, ooit komt het goed haha
2 jaar geleden
Reactie op Roan1991
Hoe gaat het bij iedereen?
Volgens de oei ik groei app hebben we nog 15 dag ...
Is het bij jullie altijd de hele periode dan? In het boek is wel een lang grijs balkje, maar je kindje hoeft niet de hele tijd last te hebben toch? Bij ons is tot nu toe bij elke sprong echt een week gedoe geweest, daar omheen wat hangerigheid, maar niet perse heel erg veel huilen meer. Nu na 1,5 week lijkt het huilen ook weer af te nemen. Eten gaat mwah, soms wil hij alleen maar een fles en soms eet hij ineens weer heel goed. Hij heeft volgens mij wel erg last van doorkomende tandjes. 'S Avonds huilt hij nog wel veel en dutjes gaan ook soms goed en soms niet. Maar de ergste huilfase hebben we hopelijk gehad!!
Hebben jullie kindjes ook dat ze ineens weer veel meer de fles willen ipv andere hapjes, zoals fruit? Fles afbouwen lukt op het moment nog niet🥴
2 jaar geleden
Wij hebben nog 4 dagen te gaan.
Maar nu vind ik het moeilijk te zeggen wat van zijn gedrag aan de sprong lag. Want hij heeft 2 oorontstekingen op 3 weken tijd gehad. Heeft veel last van zijn tandjes. En bleek ook nog veel last van zijn reflux te hebben dus hebben we zijn omeprazole verhoogd. Afgelopen nacht ging goed. 1x flesje gedronken rond 2u. Maar hij heeft dan ook nog nooit doorgeslapen ofzo. Vaak tussen de 10/15x wakker. De oorzaak was toen ook koemelkeiwit allergie die we nog maar recent ontdekt hebben. Dus we zijn even van het één in het ander belandt.
Merk wel dat de hapjes hier weer beter gaan en aan het einde van de dag minder jengelig.
2 jaar geleden
Bij ons is de kleine vaak alleen onrustig rond het donderwolkje die in de app staat. De rest merken we vrijwel niks van zo'n sprong. Soms wat meer aanhankelijker en jengeliger. Maar zijn tandjes komen ook door dus dat kan ook een reden zijn waarom ie zich zo gedraagt.