Hallo dames
Ik zit in een dubio mijn dochtertje is 14 maandjes en ik heb al een hele tijd een rot relatie met
Psychische mishandeling tot fysiek nou ben ik zaterdag avond onder politie begeleiding bij mijn vriend weggegaan met mijn dochtertje daarbij ben ik bij mijn mo3der gaan logeren ... wij hadden helemaal niks behalve onze kleren ... al haar speelgoed knuffeltjes tafelstoel badje eigen bedje stond dus allemaal daar ... doordat mijn dochtertje niet zo makkelijk is kon ze haar moeilijk neergeven slapen wou niet en ze was helemaal van slag natuurlijk andere omgeving en ze sliep nooit bij mij in bed dus ze mist haar eigen bedje/dingetjes ... nou ben ik vanmiddag terug gekomen met haar eigenlijk meer voor de rust voor haar dat ze gewoon weer lekker in eigen bedje kan gaan slapen .... maar ik ben totaal niet gelukkig en eigelijk wel heel erg spijt dat ik ben terug gegaan ... ik ervaarde meer rust bij mijn moeder alleen haar spulletjes misste nog wij kregen die niet terug terwijl wij die spullen van mijn oma hebben gekregen daar heeft hij niks aan betaald en alsnog het is voor haar .... ik heb morgen een gesprek met het gebiedsteam en ik zou eigelijks wel gewoon weer weg willen ik wil alleen haar spulletjes hebben alleen die wilt hij toch niet meegeven .... pffff ik weet het even niet meer bij mijn moeder is het ook niet ideaal maar wel meer rust in mijn hoofd ... alleen de ruimte is krap
Wat zouden jullie doen in zo situatie ?
Van hier blijven word ik dood ongelukkig maar ik vond het zo lastig dat mijn dochtertje haar niet kon aanpassen en dat ging namelijk om haar eigen bedje enzo ... ze is ook echt een mamas kindje en hangt heel erg aan mij