14 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb op het forum gezien dat best veel mensen de bekvam rekjes gebruiken aan de muur (kun je even googelen, bekvam babykamer), vond ik er leuk uitzien!
5 jaar geleden
Mocht je nog geen matras hebben, de krummelur en hilmavalv (ofzoiets) zijn heel goed beoordeeld door de consumentenbond :) daar ben ik zelf heel erg benieuwd naar. Wellicht standaard beddengoed (hoeslakens/wieglakens ook voor in de kinderwagen) en (schilderij)plankjes, fotolijsten, (kunst)plantje. Dat zijn iig de dingen waar ik naar zou kijken als ik een afspraak zou hebben bij de Ikea ;-)
5 jaar geleden
Ledikantmatras! Beste getest door de Consumentenbond. Bij Babypark ben je ca 400,- kwijt daarvoor en dan moet je ook bijbehorende moltons er voor hebben. Nou, ik geloof nooit dat iedereen die een baby krijgt zoveel geld er voor neer telt. Dus Express een normaal ledikant besteld ipv doorgroei, ze willen toch met ca 4 jaar in een ‘groot’ bed. En in die 60x120 past mooi dat matras van Ikea. 129,-
Succes!
5 jaar geleden
Ik heb 3 ikea kruiden rekjes boven de commode hangen. Super handig. Je kan de zelfde rekjes ook gebruiken voor kinderboeken.

5 jaar geleden
Stukk bakken/ skubb bakken, kleding hangers hout of plastic, bamboe planken
5 jaar geleden
Heb toevallig gister een Ikea bestelling opgehaald met oa Krummelur ledikantmatras, bekvam kruidenrekjes, skubb bakjes voor de commode en vilborg gordijnen voor de babykamer
5 jaar geleden
Wij zijn vandeweek geweest en heel veel babyspul gehaald: paxkast met inhoud als kleding kast, kledinghangers, ledikantje, ledikant matras, matrasbeschermer en hoeslakens, 2x malmkast met 4 lades als commode (maken we nog een overzetplank voor), skubb inzetbakken voor in commode en kledingkastlades, babybadje, vaatdoekjes van €0,19 cent per stuk als wasbaar billendoekje/snoetenpoetser (we gaan wasbare luiers gebruiken) en katoenen spuugdoekjes.
Het was een hele operatie om dit binnen 45 minuten bij elkaar te sprokkelen dus houd daar rekening mee 😅 mijn vriend en ik hadden beide een tijdslot op dezelfde tijd geboekt en hij is bij binnenkomst alles in het magazijn bij elkaar gaan zoeken en ik alles in de winkel. We hadden nog wat extra spullen voor onszelf naast het lijstje hierboven. Handig om alles klaar te zetten in de Ikea app en die erbij te houden met winkelen. Het is niet echt funshoppen maar ben al lang blij dat we konden gaan en bijvoorbeeld de kleur van de deuren voor de paxkast in het echt konden bekijken voordat we het kochten! Vond het wel stressen maar het is uiteindelijk gelukt met drie volle karren tot gevolg 😅
5 jaar geleden
Ze hebben ook hele leuke spiegels voor op de babykamer, van bamboe. Moet wel je smaak zijn ;)
5 jaar geleden
Wij hebben dit vloerkleed voor onder de schommelstoel. Erg blij mee
https://www.ikea.com/nl/nl/p/stoense-vloerkleed-laagpolig-middengrijs-50426840/
5 jaar geleden
Wij hebben deze commode en bijpassend ledikantje:
https://www.ikea.com/nl/nl/p/myllra-commode-met-lades-wit-70483580/
5 jaar geleden
Reactie op Eva_L
Wij hebben deze commode en bijpassend ledikantje:
https://www.ikea.com/nl ...
Je kan het aankleedkussen hier verticaal op leggen en dan luiers/doekjes ernaast. Superhandig!😀