5 Reacties

één jaar geleden

Geen ervaring mee, grote slaper hier. Maar ik zou de middag wat inkorten. En anders gewoon laten als je kindje verder wel uitgerust lijkt

één jaar geleden

Ons zoontje ook zo ineens 2 weken geleden. Hij is ook van juni 2021. Ik had gegoogeld en kwam op slaap regressie uit. Even kijken of ik dat stukje nog kan vinden. Want het klopte voor ons wel. Zie de onderstaande link https://www.eindelijkslapen.nl/18-maanden-slaapregressie-oorzaken-tips/

één jaar geleden

Reactie op Jett

Ons zoontje ook zo ineens 2 weken geleden. Hij is ook van juni 2021. Ik had ...
Ik herken hier inderdaad wel echt alles in! Is het bij jou alweer wat rustiger? Denk dat wij er nu bijna 2 weken in zitten🤭 Het is geen ramp, maar vind het voor haar zo vervelend dat ze moeite heeft met inslapen. Verder is het echt een hele goede slaper namelijk.. merk ook wel echt dat ze onwijs aan het ontwikkelen is, heb jij dat ook met jouw zoontje?

één jaar geleden

Hier precies hetzelfde ook van juni 2021. Savonds kan het 45min tot 1,5u duren voordat hij slaapt. ‘S middags soms ook 40min. Wij hebben wel gemerkt dat als we zijn middagdutje tot na 14:30 laten doorgaan, hij voor 19:30 echt niet in slaap valt. Hij heeft echt een wakkertijd van +/- 5u nodig na zijn middagdutje. En een dutje van 1,5u werkt ook beter, 2uur lijkt ye veel slaap te zijn overdag voor hem. In eerste instantie dacht ik ook aan de slaapregressie, alleen is dit bij ons echt al 2 maanden zo. Als ik dit zo zie denk ik dat onze zoon ook vlug klaar zal zijn met overdag slapen, ben benieuwd 😂

één jaar geleden

Reactie op Appelbloesem

Hier precies hetzelfde ook van juni 2021. Savonds kan het 45min tot 1,5u d ...
Ah fijn, een beetje herkenning! Ik heb ook het idee dat onze meid snel klaar is met slapen overdag, maar dit lijkt me wel heel vroeg haha! Ik ga idd ook is proberen haar in de middag wat eerder wakker te maken, kijken of dat iets doet 🤭