10 Reacties

2 jaar geleden

Mijn zoon slaapt in een ledikant. In de wieg paste hij niet meer.
Is dit een wieg of ledikant? Ik zou een ledikant kopen anders die zijn breder maar ons zoontje gaat daarbij ook dwars met zijn hoofd tegen de spijlen aan liggen. Ik geloof niet dat er heel veel andere opties zijn omdat ze ivm veiligheid zo ontworpen zijn?

2 jaar geleden

De oplossing is een bedomrander, of een ledikant. En bij een ledikant is een bedomrander ook handig

2 jaar geleden

Hier ook gewoon een ledikant. Slaapt hij in sinds hij 3 maanden was

2 jaar geleden

Wij hebben een ouderwets ledikantje, ooit gekocht 9 jaar geleden.ook slaapt ze nog wel een in de co-sleeper als ze slecht slaapt ook deze heeft dichte kanten. Onze dochter ligt bij de ene opa en oma ook in een ledikant met spijlen en slaapt daar super slecht, ik denkt dat het komt omdat ze te veel ziet dus hang ik er altijd wat voor 😊

2 jaar geleden

Mijn zoon slaapt vanaf het begin in een ledikant. Sinds 2 maanden met ook een bedomrander. Linkje bedomrander: https://www.bol.com/nl/nl/p/baby-bed-bumper-gevlochten-boxomrander-hoofdbeschermer-bedbumper-boxrand-van-baby-slofje-nl-grijs/9300000023943725/?bltgh=kzn8T1m8XlJT-jcJts1Hkg.2_9.13.ProductPageUrl

2 jaar geleden

Zo herkenbaar die afdruk op het gezicht. Ligt kennelijk toch het lekkerst ergens tegenaan. Ik maak me er geen zorgen meer om. Ze heeft er geen last van en het trekt altijd snel weg.

2 jaar geleden

Ik lees hier meerdere tips over een bedomrander, voordat je dat aanschaft raad ik je aan je daar goed over in te lezen. Ze worden namelijk afgeraden. Zeker als je kindje al de nijging heeft tegen de zijkant te gaan liggen! Je kindje krijgt dan minder goed adem en ‘rebreathing’, met gevolg wiegendood. Je moet doen waar je zelf fijn bij voelt, maar misschien weet je dit nog niet.

2 jaar geleden

Reactie op KimH89

Ik lees hier meerdere tips over een bedomrander, voordat je dat aanschaft r ...
Heb die van aerosleep, daar kan je kindje tegenaan liggen zonder risico's

2 jaar geleden

Alle kindjes draaien in hun slaap. En de meeste bedjes hebben spijlen ivm veiligheid