4 Reacties

8 maanden geleden

Hoi, Mijn zoontje is ook al sinds oktober echt zindelijk. Hij gaf sinds eind juli aan te moeten plassen en poepen op de wc. Daarna ging bij middagdutje eigenlijk best snel dat hij vaak droog was, dus ben ik ook gestopt met luier in de middag. Dit gaat goed. Alleen inderdaad werd hij soms in de nacht ook wakker dat hij naar de wc moest. Ik kon moeilijk zeggen doe in de luier 😂😂. Meestal is zijn luier bij ochtend ook droog, soms kan het nat zijn. Ik moet het maar accepteren als hun vooruitgang denk ik dan.

8 maanden geleden

Mijn dochter is ook al een half jaar volledig zindelijk. ( dag en nacht) Ze is nu 2.5jaar. Ze laat zien dat ze er klaar voor is. Ik zou het vooral stimuleren.

8 maanden geleden

Reactie op Maci12

Mijn dochter is ook al een half jaar volledig zindelijk. ( dag en nacht) Ze ...
Laat je snachts dan nog de luier om? Of helemaal niet meer

8 maanden geleden

Reactie op Pan-Pan

Laat je snachts dan nog de luier om? Of helemaal niet meer
Nee, helemaal niet meer. Ze heeft in totaal 1 keer in bed geplast. Het plassen in de nacht heeft bij ons een week geduurd. ( Het wakker worden, ik moet plassen zeggen en naar het potje gaan.) Daarna sliep ze de nacht weer door. We laten haar plassen voordat ze naar bed gaat. We zijn op haar tempo gegaan. Ze is niet vanuit ons 'extra gestimuleerd', we hebben haar eigenlijk gewoon gevolgd. Van de keer dat ze in bed plaste hebben we ook niks gemaakt. We hebben haar een knuffel gegeven, schoongemaakt en het bedje schoongemaakt, meer niet.