8 Reacties

één jaar geleden

Ons meisje heeft er ook wel last van. Meestal is het 3 a 3.5 uur na dat ze op bed gaat. Dan word ze helemaal overstuur wakker. Wij zijn er achter gekomen dat het night terrors zijn. Gelukkig heeft ze er niet elke nacht last van. Ene keer 2 keer per week daarna 2 weken niks. Kunnen er geen vinger op leggen wanneer. Hier word ons meisje de ene nacht wel en de andere nacht niet. Speen helpt dan niet. Dan wil ze echt een flesje hebben. Na flesje schone luier en ze slaapt ze weer door.

één jaar geleden

Het kan heel goed de slaapregressie zijn hoor. Sommige kindjes krijgen het rond de 18 maanden en andere rond de 19 maanden. Elk kindje is weer anders

één jaar geleden

"Fijn" om te horen dat ons meisje niet de enige is hiermee! Is ff een manier vinden hoe ermee om te gaan. Bedankt voor jullie reacties

één jaar geleden

Hier ook gehad tot een weekje terug. Was volgens mij de 18 maanden slaapregressie. Hij slaapt weer gelukkig door.

één jaar geleden

Reactie op 12062021

Hier ook gehad tot een weekje terug. Was volgens mij de 18 maanden slaapreg ...
Hoelang heeft die bij jullie geduurd?

één jaar geleden

Hier ook een zoontje van 19 maanden die veel onrustig slaapt de afgelopen tijd. Eigenlijk al wel 2 maanden af en aan.. hoewel er in het begin vaak ook iets was (ziek). Hij wordt nu vaak rond 4 uur wakker en dan duurt het echt een poos voordat hij weer slaapt. Vaak in de avond ook onrustig met meerdere keren wakker worden. De ene keer valt hij zelf weer in slaap, andere keer is hij echt overstuur en moeten we wel heen, flesje e.d. en soms duurt het echt anderhalf uur. We zijn onderhand ook gesloopt. Kan niet wachten tot hij weer beter slaapt... dit is echt drama.

één jaar geleden

Reactie op Jaja1989

Hier ook een zoontje van 19 maanden die veel onrustig slaapt de afgelopen t ...
Ah kan me voorstellen ja! Wij hebben ook een periode van steeds ziek zijn, infecties enzo achter de rug. Ook een onrustige slaper in de avond en nu ook in de nacht. Vannacht hebben we haar voor het eerst in tijden niet gehoord, of we waren zo moe dat we door hebben geslapen. Hoop voor jullie dat dit ook snel het geval mag zijn!

één jaar geleden

Reactie op MommytobeMHK

Ah kan me voorstellen ja! Wij hebben ook een periode van steeds ziek zijn, ...
Haha ja ik denk er aan om gewoon oordoppen in te doen... dat mijn man me wakker maakt als er echt iets is. Beetje afwisselen maar weer ofzo.. dan trekken we het misschien beter. Fijn om te horen dat jullie iig een goede nacht hebben gehad! Hopelijk zet dit door!