22 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb de innesteling niet gemerkt en heb ook geen bloeding gehad.

5 jaar geleden

Hoi, volgens eigen berekening vandaag precies 6 weken en heb tot op heden geen bloeding gehad 🤷‍♀️

5 jaar geleden

Ik heb ook geen innesteling gevoeld en geen bloed gehad

5 jaar geleden

Ik had wel wat menstruatieachtige krampjes in mijn buik... ik denk rond de innesteling. Ook geen bloeding gehad (bij eerdere zwangerschappen ook nooit gehad).

5 jaar geleden

Ik ben nu 6w 1d. Nog geen bloedverlies gehad. Innesteling ook helemaal niks van gemerkt. Ik had die hele periode (nu nog) last van duizeligheid en een lage bloeddruk. Maar dat heb ik wel eens vaker, niks verder bij gezocht. Tot natuurlijk de positieve test. Dat is misschien het enige wat ik lichamelijk heb opgemerkt.

5 jaar geleden

Ik heb een aantal dagen lichtbruin bloedverlies gehad. Dit startte op mijn NOD. Bij mijn eerste zwangerschap die eindigde in een miskraam had ik dit ook.

5 jaar geleden

Ik had 6 dagen voor NOD zeurende lage rugpijn zoals ik bij menstruatie wel eens heb en dat duurde 2 dagen. Ik dacht toen dat het spierpijn van klimmen was, maar achteraf was het denk ik de innesteling. Geen bloeding dusver.

5 jaar geleden

Ik ook niet

5 jaar geleden

Nope niks v gemerkt! (en er hebben er zich zelfs twee durvertjes gewaagd aan een succesvolle innesteling 😊)

5 jaar geleden

Niets gemerkt, geen bloeding

5 jaar geleden

Ik heb denk ik wel gevoeld. Ik kreeg ineens een steek onderin mijn buik wat ik niet herkende en hield 5 minuutjes aan. En 3 dagen terug druppel bruin bloed zag ik per toeval op wc bril liggen 😅

5 jaar geleden

Nee niets van gemerkt. Vandaag 6 weken zwanger. Bij 5 weken wel heeeel iets bruinverlies.

5 jaar geleden

Ik heb 5 dagen voor mijn NOD gedurende dagen zeurende menstruatie pijn gehad. Alsof ik ongesteld moest worden. Ben nu 4+5w en tot zo ver geen druppeltje bloed gehad!

5 jaar geleden

Ik voelde precies bubbeltjes knappen in mn baarmoeder. Heel vreemd want ik had de vorige keer (mk) enkel een beetje bruin bloed.

5 jaar geleden

Ik heb niks gemerkt..

5 jaar geleden

Ik had steeds krampen enkele dagen voor NOD en ook meer afscheiding, dus ik ging steeds naar het toilet omdat ik dacht dat het bloed was, ging bij mijn eerste ook zo! Denk dat dat de innesteling was?

5 jaar geleden

Ik merkte niks kwa kramp enzo, wel had ik een innestelingsbloeding waaraan ik het merkte!

5 jaar geleden

Dank jullie wel dames. Wij zijn er bewust mee bezig en als het gelukt is, zou dit weekend de innesteling plaats moeten vinden. Heb sinds vrijdag al menstruatieachtige krampjes in mijn onderbuik dus heb het idee dat het de innesteling is. Dus was even benieuwd naar jullie ervaringen. Als ik volgende week niet ingesteld ben, gaan we testen. Maar jeetje wat kan ik ongeduldig zijn.

5 jaar geleden

Ik heb geen bloedingen gehad. Wel buikpijn, wat later dus de innesteling bleek te zijn.

5 jaar geleden

Ik heb een keer helder rood bloed gehad , dit was een halve week voordat ik zou moeten menstrueren. Daarna meerdere dagen zacht roze afscheiding gehad tijdens dat ik eigenlijk had moeten menstrueren.