27 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb dit heel erg met het gedrag van andere kinderen en dat ik dan in mezelf denk... oh god ik hoop zo hard dat ik onze kleine spruit het goed leer en dat hij niet zo word. Terwijl die mama's het waarsschijnlijk ook allemaal goed hebben aangepakt maar toch sta ik er dan meer bij stil 🙈
5 jaar geleden
Reactie op Shary_mommy_of_2 ❤️
Ik heb dit heel erg met het gedrag van andere kinderen en dat ik dan in mez ...
Ja dit ook inderdaad!!! Ik vind eigenlijk elk kind vervelend tegenwoordig en dan hoop ik zo erg dat mijn kind in ieder geval wel beleefd blijft en luisterd. Ik vind het bijna eng hoe ik dit opmerk 😂
5 jaar geleden
Nou ik zal je een geheim vertellen 🤣
Als je bevallen bent vind je andere kinderen alleen nog maar vervelender 🤪
Ik heb echt een hekel aan andermans kinderen gekregen..
Ben van de 4de zwanger en het is bij mij nooit meer over gegaan😳
5 jaar geleden
Reactie op Stephanie34
Nou ik zal je een geheim vertellen 🤣
Als je bevallen bent vind je andere k ...
Hahaha gelukkig ben ik niet de enige
5 jaar geleden
Ooow zooo herkenbaar. Ik kan die van mij alleen niet ontlopen ofzo😅 bereid je vast voor, ze worden alleen maar bijhanter 🙈
5 jaar geleden
Nou is de opvoeding tegenwoordig ook ver te zoeken bij de meeste hoor.
Ik hoefde het vroeger in ieder geval niet te flikken om zo vervelend of respectloos te zijn.
5 jaar geleden
Heb altijd gezegd dat ik kinderen haat. Heb ook nooit iets met kids gehad, en mn nichtje van 3 irriteert me dan ook enorm. Ze word ook idd totaal niet opgevoed en krijgt alles wat ze wil. Daarbij spreekt ze ook geen Nederlands waardoor het nog moeilijker is om haar aan te spreken.
Ik wil gewoonweg geen last hebben van andermans kinderen, die van mij hebben daarom ook te luisteren en als iemand andere zich stoort aan haar dan gaat ze dat ook te horen krijgen.
5 jaar geleden
Reactie op SuusZ88
Andermans kinderen zijn ook gewoon irritant. Dat was altijd al zo. Ik denk ...
Is echt zo!
5 jaar geleden
Oh ja! Maar niet alleen de kinderen hoor! In een restaurant bijvoorbeeld, dan heb je van die zeurende, schreeuwende en rondrennende kinderen.. In zo'n geval erger ik me ook aan de ouders, houd je kind gewoon in bedwang.. Hoe moeilijk is het om wat normen en waarden aan te leren denk ik dan bij mezelf.🙄
5 jaar geleden
Omg dit heb ik ook! Nu net dit mooie weer de ramen open en er spelen een stel kinderen op straat, en een herrie dat zomer maken, gillen, lachen en huilen, wat een gedoe. Ik dacht ook dat ik de enige was en me niet zo aan moest stellen, dat het cmvast wel meeviel. Maar in gedachten hing ik al uit het raam om mijn eigen zoon te vertellen dat hij niet zo'n herrie mocht maken, mocht hij er ooit zo bij lopen 😆
5 jaar geleden
Ik hoop dat ik niet zo’n moeder wordt die d’r kind altijd maar een iPad geeft tijdens het eten. Ook zeker in een restaurant vind ik dat zooooo erg! Ik zou m’n kind graag bijbrengen dat dat een uitzondering is, een kleur plaat mee kan nemen en dat m’n kind zich dan ook vermaakt. Zombies van ‘tegenwoordig’.
5 jaar geleden
Reactie op Suz2
Ik vind andermans kinderen niet alleen irritant, maar vaak ook zelfs een be ...
Dit had ik ook! Nu eet ik zijn etensresten op, dat had ik me van te voren nooit kunnen indenken! ;).
Verder heb ik een heel druk en driftig zoontje, daar valt niet tegen op te voeden geloof ik. Ik zag laatst een draak van een jongentje in de supermarkt maar voelde vooral mee met de moeder.