Vraag staat eigenlijk al in de titel. Misschien kan ze er nog niet voluit mee spelen maar ik vroeg me af of het veilig is? En of het een beetje leuk speelgoed is. Ze heeft al veel duplo wat van mij is geweest
Playmobil is zeker nog niet veilig rond die leeftijd.
Heb zelf op zolder bakken vol Playmobil 😅 was er vroeger helemaal gek van, maar Playmobil bestaat echt uit super kleine stukjes zoals bordjes, bestek en schoentjes die nog geen cm groot zijn.
Ik ken niet veel van die serie 123 playmobil, maar vrienden van ons hebben zo'n meeneem ark. Op de duifjes na kan dat denk ik prima voor een kindje van 1. De overige dieren zijn zeker niet kleiner dan duplo. Hetzelfde geldt voor de ruiter met paard. Zag dat deze dingen ook vanaf 1,5 jaar al mogen. Weet niet of dat met alles uit die serie is.
Ja zou wel kunnen hoor. Je hebt voertuigen waar ze mee kunnen rijden. En het speelhuis is ook leuk om te ontdekken. We hebben het zelf niet gekocht uiteindelijk maar had er wel over na gedacht om te denken.
Hier hebben wij de ark en ook een paardenboerderij. Beide een zeer grote hit. Vooral de ark wordt dagelijks mee gespeeld. Bestaat uit grote stukken speciaal voor de allerkleinsten. Ze speelt er al mee sinds ze 6 maanden was.