8 Reacties

2 jaar geleden

Ik zou eens naar een bekkenfysio gaan. Ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap bekkenpijn gehad en na mijn bevalling was het weg. Na ongeveer 7 maanden begon ik weer pijn aan me stuitje en onder rug te krijgen, ik ben naar een bekkenfysio gegaan en ik had een onderactieve bekkenbodem. Dus ik zou zeker even na een bekkenfysio gaan🙂

2 jaar geleden

Voor mij persoonlijk héél herkenbaar, ook dat opgeblazen gevoel in mijn buik en slapende armen.. Ik heb momenteel nog geen anti-conceptie..

2 jaar geleden

Reactie op JJC

Voor mij persoonlijk héél herkenbaar, ook dat opgeblazen gevoel in mijn bui ...
Had dit te maken met bekkenpijn bij jou? of iets anders?

2 jaar geleden

Ik heb over 2 weken ook pas een eerste afspraak staan bij bekkenbodemtherapeut. Reden bij mij omdat ik altijd wel een zeurende pijn heb in mijn heup als ik lang met de kinderwagen wandelen, maar dat trok altijd wel weg dus was dat nog niet zo zeer een reden om te gaan. Maar de laatste tijd moet ik echt naar de wc rennen als ik moet niezen en dit is pas na 9 maanden dus denk zeker dat het nooit te laat is

2 jaar geleden

Reactie op HeeHallo_1994

Had dit te maken met bekkenpijn bij jou? of iets anders?
Ik weet het niet zo goed. Had heel fel bekkeninstabiliteit tijdens de zwangerschap. Een gekneusd stuitje door de bevalling. En achteraf dus ook nog best veel last. Ging dan even beter. Tot de baby +/-7maand was. Heb ergens gelezen dat dat typisch was omdat ze dan wat zwaarder zijn en je ze veel moet tillen en neerzetten. Ben tijdens de zwangerschap en erna naar een bekkenfysio geweest. Nu niet meer. Neem wel stevige pijnstillers.. veel succes 🍀

2 jaar geleden

Reactie op Steefjuh87

Ik heb over 2 weken ook pas een eerste afspraak staan bij bekkenbodemtherap ...
Als ik nies verlies is ook wel eens urine... Ik denk dat ik ook maar eens contact ga leggen met zo'n therapeut. Misschien wel verstandig. Nu de kleine zwaarder wordt, ook met tillen, merk ik gewoon dat het inderdaad pijnlijker word

2 jaar geleden

Reactie op JJC

Ik weet het niet zo goed. Had heel fel bekkeninstabiliteit tijdens de zwang ...
Dankje voor je antwoord! Ik denk dat ik ook maar eens contact ga leggen met een therapeut. Misschien komt er wel wat uit

2 jaar geleden

Veel succes, hopelijk kan die je helpen! 🤞🏻🍀