12 Reacties
2 jaar geleden
Hier gooit onze zoon zijn hoofd in zijn nek en blijft dan een tijdje kijken naar alles om zich heen. En nee schudden is het helemaal op dit moment!
2 jaar geleden
Jaaaa hier aan tafel, gooit ze ineens d'r hoofd naar achter 🙈🙈gekke kindjes
2 jaar geleden
hier ook sinds een week het ja-knikken. ze is nu 10 maanden. zowel in zit als in buiklig. ze kijkt er dan echt ontzettend grappig, bijna onnozel bij! Het geeft der geen pijn en is altijd erg vrolijk. Ik ga uit van een ontwikkeling van idd wat ze allemaal kan met dat hoofdje.
Onze oudere kindje heeft dat nooit gedaan, maar zo is geen één gelijk :)
2 jaar geleden
Ja dat doet hij hier ook, hij gooit heel gek zijn hoofd naar achter, blijft even hangen, kijkt mij aan en gaat weer rechtop 🤷🏽♀️ Denk soms dat hij zijn nek wel kan breken met zoveel geweld als dat hij zijn hoofd naar achter gooit 🙇🏽♀️ En soms zwiept ie zo heen en weer dat hij er duizelig van wordt, herken dit zelf niet van de eerste twee 😅 Lijkt haast wel een aanval zo raar beweegt hij dan 🙈
2 jaar geleden
Reactie op NinaLu
Ja dat doet hij hier ook, hij gooit heel gek zijn hoofd naar achter, blijft ...
Sta er soms idd verstelt van ‘wat ze zichzelf aan doen’.
Ik probeer niet teveel dingen op te zoeken, zie alweer beren op de weg 😫. Ben in elk geval gerustgesteld dat mijn zoontje in ieder geval geen uitzondering is hierin!
2 jaar geleden
Die van ons doet dat ook en hij vind het ineens ook heel leuk om kopstoten te geven. Tja zolang hij er geen last van heeft? Is volop aan het ontdekken en de grootste lol dat hij dan heeft .. zal er wel mee stoppen als het een keer vervelend is