12 Reacties

2 jaar geleden

Hier gooit onze zoon zijn hoofd in zijn nek en blijft dan een tijdje kijken naar alles om zich heen. En nee schudden is het helemaal op dit moment!

2 jaar geleden

Nee schudden hier ook indd. En ja, zoals ik van m'n oudste weet is het ontdekken. Wat kan ik met m'n hoofd, wat zie ik dan, hoe veranderd het beeld etc.🤗

2 jaar geleden

Nee schudden doet hij alleen als hij in slaap valt, niet overdag. Het ‘ja-knikken’ begon hij ineens vorige week mee en nu ook tandenknarsen (heel akelig geluid😩). Het is ons 1e kindje, dus ik maak me al snel overal druk om haha

2 jaar geleden

Jaaaa hier aan tafel, gooit ze ineens d'r hoofd naar achter 🙈🙈gekke kindjes

2 jaar geleden

hier ook sinds een week het ja-knikken. ze is nu 10 maanden. zowel in zit als in buiklig. ze kijkt er dan echt ontzettend grappig, bijna onnozel bij! Het geeft der geen pijn en is altijd erg vrolijk. Ik ga uit van een ontwikkeling van idd wat ze allemaal kan met dat hoofdje. Onze oudere kindje heeft dat nooit gedaan, maar zo is geen één gelijk :)

2 jaar geleden

Reactie op Noeeeee89

Nee schudden doet hij alleen als hij in slaap valt, niet overdag. Het ‘ja-k ...
Komt allemaal goed 🤗 bij de 2e ben ik nu zoveel relaxer dan bij de 1e. Weet wat je bedoelt hihi

2 jaar geleden

Ja dat doet hij hier ook, hij gooit heel gek zijn hoofd naar achter, blijft even hangen, kijkt mij aan en gaat weer rechtop 🤷🏽‍♀️ Denk soms dat hij zijn nek wel kan breken met zoveel geweld als dat hij zijn hoofd naar achter gooit 🙇🏽‍♀️ En soms zwiept ie zo heen en weer dat hij er duizelig van wordt, herken dit zelf niet van de eerste twee 😅 Lijkt haast wel een aanval zo raar beweegt hij dan 🙈

2 jaar geleden

Reactie op NinaLu

Ja dat doet hij hier ook, hij gooit heel gek zijn hoofd naar achter, blijft ...
Denk zelf idd dat het echt ontdekken is, maljong 🥰

2 jaar geleden

Reactie op NinaLu

Ja dat doet hij hier ook, hij gooit heel gek zijn hoofd naar achter, blijft ...
Sta er soms idd verstelt van ‘wat ze zichzelf aan doen’. Ik probeer niet teveel dingen op te zoeken, zie alweer beren op de weg 😫. Ben in elk geval gerustgesteld dat mijn zoontje in ieder geval geen uitzondering is hierin!

2 jaar geleden

Reactie op Noeeeee89

Sta er soms idd verstelt van ‘wat ze zichzelf aan doen’. Ik probeer niet te ...
Nou ik ben ook gerustgesteld dus dank je wel 🤗 Zat ook al te denken dat hij miss toch last heeft van zijn zuurstoftekort tijdens de geboorte 🙈

2 jaar geleden

Hier heeft ie dag ook een periode gedaan. Volgens mij is het gewoon ontdekken. Nu doet ie dat weer een stuk mibder

2 jaar geleden

Die van ons doet dat ook en hij vind het ineens ook heel leuk om kopstoten te geven. Tja zolang hij er geen last van heeft? Is volop aan het ontdekken en de grootste lol dat hij dan heeft .. zal er wel mee stoppen als het een keer vervelend is