35 Reacties

4 jaar geleden
Hoi hoi! Morgen gaan wij de Geo 2 bestellen! (Btw nu ook aanbieding bij babypark; met name aardige kortingen op accessoires).
Ik heb de Day+ niet in handen gehad, maar ik heb begrepen dat deze een stukje compacter is. Makkelijker als je bijv. kleiner woont, kleinere auto, in de stad (met OV) oid.. Wij wonen meer landelijk en hebben een grotere woning en zijn van plan veel te wandelen en daarom voor de Geo 2 gekozen.. Mijn overbuurvrouw heeft de Geo en zodoende kon ik toch nog even oefenen en proberen..
Misschien zijn er dames die idd nog meer verschillen weten te benoemen; ik lees nog even mee..
succes!

4 jaar geleden
Joolz Geo2 is groter dan de day+ en is uit te breiden voor twee kindjes zie foto. We hebben voor de day+ gekozen omdat we die uitbreiding niet zouden gebruiken mocht er kort na de eerste een tweede kindje komen.

4 jaar geleden
Ik vond de geo echt veel te groot. Ik heb de day. Maar ja.. meningen verschillen natuurlijk. 😊🤷🏼♀️

4 jaar geleden
Oh en de Joolz geo2 heeft geloof ik geen led verlichting en de day+ wel

4 jaar geleden
https://blog.babypark.nl/kinderwagen-review-joolz-day-2-vs-joolz-geo/ bij deze link zit een filmpje met verschillen tussen de geo en day. Vonden wij heel handig.

4 jaar geleden
Hoi, ik vond het grootste verschil voor de keuze dat in de buggystand de voetensteun bij de day+ wel uitschuifbaar is en bij de Geo is dat 1 stand. Voor de rest lijken me het beide goede keuze’s ze rijden net zo comfortabel. T is maar net wat jullir behoeftes zijn.

4 jaar geleden
Toevallig gister de geo 2 besteld bij van asten. Die is daar in de aanbieding, scheelt toch weer 100,- 😄

4 jaar geleden
Bij onze zoon hadden we een joolz day en nu voor komende baby hebben we de joolz geo gekocht.
Ik vind persoonlijk de geo mooier en ook fijner.
Het boodschappen mandje is groter van de geo, en de kinderwagen bak is ook net wat groter, onze eerste zoon was vrij groot dus dat is wel fijn.

4 jaar geleden
Reactie op AliV29
Mag ik vragen waar jij deze gekocht hebt? Ik wil ook graag de Day+ bestelle ...
Volgens mij is die optie qua kleurencombi er gewoon niet bij de Day+. Je zou direct contact op kunnen nemen met Joolz zelf? Een babypark of andere winkel is ook afhankelijk van de leverancier.

4 jaar geleden
Wij hadden eerst de day + maar toen we de order gingen bevestigen zijn we toch nog overgestapt naar de geo. De verkoopster zei dat dit voor ons ook een betere optie was. Ze vertelde dat een day meer een stads kinderwagen is. De geo heeft iets betere wielen schijnbaar en de boodschappenmand is groter. We hebben het niet gedaan voor de uitbreiding maar puur voor het gebruiksgemak want die zouden we toch niet gebruiken.

4 jaar geleden
Oh ik zit ook zo te twijfelen tussen deze twee... ik vind de geo er mooier uitzien... maar heb een kleine auto (Peugeot 108) en wil graag weten hoe ze in de auto passen. Ik baal dat de winkels niet open zijn om dat te proberen... tips?

4 jaar geleden
Reactie op Susanne444
Oh top dit! Heel duidelijk!