Heyyyyy Allemaal,
Mijn zoontje is helemaal gek van Juf Roos, ik hoef het woordje al te zeggen en meneer springt op en neer en rent na de tv. 馃槀
Nu was ik aan het kijken naar speelgoed van juf roos, maar ik kan echt niks vinden waar hij wat aan heeft... Weet iemand waar je dit wel kunt halen? Of heeft misschien iets leuks gezien ?
馃グ馃グ馃グ馃グ
Het enige wat ik weet is dat er volgens mij alleen maar Juf Roos afleveringen zijn. Ons zoontje vindt het ook heel leuk haha! Maar bij Bumba gaat ie echt helemaal uit zijn plaat 馃槀
Wij hebben de voorleesboekjes van juf Roos en het meezing boek met cd. Het is even zoeken maar dan kan je alleen dit vinden. Hier 2 kids die helemaal dol zijn op juf roos dus altijd ruzie om de boekjes haha
Onze dochter is ook helemaal gek van de liedjes van juf Roos. Gelukkig staan op YouTube de liedjes achter elkaar aan. Ze pakt de afstandsbediening en gaat al dansen. 馃グ Dit is het enige waar ze even voor blijft staan..
Ik ben ook heel benieuwd inderdaad!
Als ik kaarten wil bestellen in Zaandam komt er heel duidelijk te staan, deze show is vanaf 2 jaar. Bij andere plaatsen staat het minder duidelijk en alleen 2+. Zou dit echt zo streng zijn?