37 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb zojuist wel een gebreid pakje besteld, maar een soort tuin pakje met korte mouwen. Ik doe het maar niet te veel, ik ga liever voor wat luchtigers met een vestje denk ik. Het is nogal lastig 😂🙈
5 jaar geleden
Ik zou wel gaan voor de eerste weken voor dingen met lange mouwen omdat ze nog niet zo goed hun warmte kunnen vasthouden en ook een mutsje maar dan allemaal van katoen. Je kan beter met laagjes werken als ze koud krijgen trek je een extra laag aan en als ze het warm hebben een laagje uit. Heb ik ook met mijn andere twee gedaan de oudste is uit mei en de jongste uit december
5 jaar geleden
Nope!! Mijn twee oudsten zijn allebei in mei en juli geboren en ik heb NIKS aan die pakjes gehad hahaha. Nu heb ik alleen rompertjes met lange mouwen en wat shirtjes. Voor de rest korte mouwen en evt een vestje of zo haha. Ik heb mn lesje echt geleerd 🤓.
5 jaar geleden
Mijn zoontje van 2 is ook van Juni. Ik had toen voor hem lange dingen en korte dingen. Toen hij was geboren was er een hittegolf. Eerste paar dagen wel shirts met lange mouwen aangedaan. Je kan er ook voor kiezen om een romper met lange mouwen aan te doen en daar een shirt met korte mouwen over.
5 jaar geleden
Ik heb 2 rompers met lange mouwen, mocht het echt een dag koud(er) zijn. Voor de rest rompers met korte mouwen en shirtjes met lange mouwen. Geen dikke gebreide dingen ofzo. En 1 vestje voor als we uit het ziekenhuis komen.
Tip van vrienden met een kind uit juni: koop niet te veel. Hun dochter heeft veel kleren niet aangehad vanwege de hitte golf. Je hebt altijd zo bij gekocht mocht het echt nodig zijn.
5 jaar geleden
Ik wacht nog even met kleine maatjes kopen. Ik heb wel al veel in maat 62 gekocht. Dat is met 3 maanden ongeveer. Dus bij mij eind september. Maar het weer in juni kan koud en warm zijn dus ook nog geen idee 🤷🏻♀️ wel iets met lange mouwen voor direct na de bevalling
5 jaar geleden
Het is ook best lastig. Ook vooral omdat je niet weet hoe groot je baby zal zijn en hoe snel die zal groeien. Hierdoor heb ik maar een paar basis rompertjes gekocht met lange en korte mouwen en de rest gekregen en tweede hands een hele zak met baby kleding voor de eerste half jaar. Dan weet ik zeker dat ik van alles wel wat heb en om inderdaad nog altijd erbij halen. Met die Corona wordt ik ook steeds beter in online shoppen...
5 jaar geleden
Wij kregen als tip om juist ook rompers met lange mouwen te kopen omdat in de zomer vaak een romper met lange mouw + broekje voldoende is. Óf een romper korte mouw met shirtje met lange mouw. Sowieso raden mensen het af om lange mouw romper met lange mouw shirt te doen. Schijnt irritant te zijn met aankleden. Dan kan je beter een vestje eroverheen doen als het echt fris is maar dat is het eigenlijk nooit in juni/juli. Dus wij schaffen simpele witte korte mouw rompers aan én leuke lange mouw rompers.
5 jaar geleden
Heb dit en een mutsje als eerste setje. Ze ligt in t begin toch constant in een dekentje. Mijn andere dochter is ook in juni geboren, na ongeveer 2 weken ging ik toen over naar korte mouwen/lange broek met mooi weer. Zo rond een maand deed ik haar het zelfde aan als ik zelf ook droeg plus een korte mouwen romper..

5 jaar geleden
Ik heb net in maat 50 3 rompertjes en pyjamaatjes met lange mouw gekocht voor de eerste dagen en de rest wacht ik even tot de korte mouwen weer in de collectie zijn!
Het is hier de eerste, dus werkelijk geen idee... Het kan begin juni nog koud zijn maar ook mega heet 🤷🏼♀️
Ik bestel nu dus een aantal dingetjes en wat ik tekort kom bestel ik bij of laat ik mijn vriend gelijk bijkopen!